800
۰
در دیدار کارکنان کمیته امداد سراوان با فرماندار مطرح شد:

الگو قرار دادن فعالیت های اقتصادی کمیته امداد سراوان/ ارائه خدمات حمایتی بر اساس نیاز سنجی

کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان وز به مناسبت روز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با فرماندار شهرستان دیدار کردند.
d
d
به گزارش شستون؛ ظهر امروز کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سراوان با درویش نارویی فرماندار شهرستان دیدار کردند.
درویش نارویی فرماندار سراوان در این دیدار گفت: اقدامات مناسبی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در راستای توجه به قشر مستضعف و آسیب پذیر جامعه انجام شده است.
وی افزود: کمیته امداد شهرستان در حوزه کار آفرینی، اشتغال زایی، جذب سرمایه و سرمایه گذار در این منطقه بسیار موفق بوده است تا جاییکه نتایج فعالیت های صورت گرفته را به طور ملموس در جامعه قابل مشاهده است.
فرماندار سراوان با اشاره به اینکه دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان فعالیت های اقتصادی کمیته امداد را الگو قرار دهند، اذعان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد خدماتی است اما در فعالیت های اقتصادی بسیار موثر و اثر گذار بوده است.
نارویی با بیان اینکه یکی از رویکردهای نظام توجه به مستضعفین جامعه است، خاطر نشان کرد: با اقداماتی که از سوی این نهاد مقدس درچارچوب یک برنامه منظم تعریف شده است می تواند در تحقق اهدافی که در قالب رویکرد های جدید این نهاد در حال انجام است، موثر باشد.
ناصر ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سراوان درهم این دیدار گفت: 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به دستور معمار کبیر انقلاب برای حمایت از قشر مستضعف جامعه است.
وی افزود: کمیته امداد از همان روز های اول تأسیس دارای اساسنامه ای بوده است که مورد تأیید امام خمینی (ره) و اصلاحیه آن به تأیید مقام معظم رهبری جهت ارائه خدمت به افراد جامعه قرار گرفته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی سراوان با بیان اینکه بر اساس سیاست های جدید حمایت های نقدینگی در این نهاد بسیار اندک شده است، خاطر نشان کرد: امروزه  حمایت های خدماتی کمیته امداد به صورت هدفمند و بر اساس نیاز سنجی ارائه می شود.
ریگی اشتغال زایی را یکی از اهداف مهم این نهاد برشمرد و ادامه داد: در این راستا به 301 نفر وام ضروری پرداخت کرده اند و به 123 خانوار وام اشتغال زایی تعلق گرفته است.
وی گفت: در راستای تبیین سیاست های مقام معظم رهبری در سال 95 و استفاده از همه ظرفیت های شهرستان در راستای فرهنگ سازی، 651 خانواده از برنامه های فرهنگی کمیته امداد بهره برده اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سراوان اهدای کمک خرید جهزیه به 94 نوعروس، اهدای هدیه ازدواج به پسران تحت پوشش، ارتباط گیری موثر با خیرین غیرر بومی برای کمک به ایتام، افتتاح خانه کار آفرینی و راه اندازی کمیته امداد در شهر جالق را از فعالیت های این نهاد در سال 95 عنوان کرد.

انتهای پیام/1319
 
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 5781
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *