800
۰

ارسال 3 جام به 3 شهر در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال

در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال و با توجه به شانس قهرمانی 3 تیم در این مسابقات سه جام به 3 شهر که میزبان بازی تیم‌های مدعی است ارسال شد.
جام
جام
به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ برتر فوتسال در حالی روز چهارشنبه 18 اسفند ماه با برگزاری هفته بیست و ششم به پایان می سد، که در روی کاغذ 4 تیم گیتی پسند اصفهان با 57 امتیاز، دبیری تبریز با 56 امتیاز، مس سنگون با 55 امتیاز و ملی حفاری اهواز با 54 امتیاز شانس قهرمانی دارند.
  در این هفته گیتی پسند اصفهان صدر نشین میزبان یاسین پیشرو قم بحران زده است و حفاری اهواز مهمان مقاومت البرز است و 2 تیم تبریزی دبیری و مس سنگون باید به ترتیب مصاف آذرخش بندر عباس و ارژن شیراز بروند که در این دیدارها دبیری میزبان و مس مهمان است.   بر همین اساس قرار است تا سه جام به شهرهای اصفهان، تبریز و شیراز فرستاده شود تا در صورت قهرمانی هریک از این تیم ها جام به تیم قهرمان اهدا شود.   در این میان شانس گیتی پسند اصفهان صدرنشین از دیگر تیم‌ها برای قهرمانی بیشتر است.   نکته جالب در خصوص هفته آخر مسابقات این است که اگر نتایج به نحوی رقم بخورد که ملی حفاری اهواز قهرمان شود جامی در کرج وجود ندارد که به آنها اهدا شود.   انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 5793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *