800
۰
در دیدار با امام جمعه سراوان عنوان شد:

اشتغال زایی، مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری/ایران تنها کشور مستقل در جهان است

امام جمعه سراوان در جمع کارکنان کمیته امداد گفت: ایران تنها کشور مستقل در جهان است و اقتدار و عزت خود را حفظ کرده است.
قلالثس
قلالثس
به گزارش شستون، ظهر امروز کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سراوان به مناسبت هفته نیکوکاری با حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه ایران تنها کشور مستقل در جهان است و اقتدار و عزت خود را حفظ کرده است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نهاد مقدس کمیته امداد یکی از اولین ارگان های تاسیس شده در کشور است.
وی با اشاره به برگزاری جشن های 2500 ساله شاهنشاهی افزود: محمدرضا شاه با برگزاری این جشن ها هزینه های مالی زیادی را از دست داده و باعث افزایش فقر در آن زمان شده است.
امام جمعه سراوان بی بندو باری، بی حجابی و رواج فرهنگ غربی در ایران را از عوامل ایجاد انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان با تحمیل جنگ هشت ساله خسارت هزار میلیارد دلاری بر ایران وارد کرده اند.
وی دراز کردن دست نیاز به سوی دشمنان را نوعی بی عزتی بر یک کشور دانست و تصریح کرد: زندگی ما باید عزتمندانه باشد و مستعمران استکبار عزتی ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان در ادامه سخنان امکانات و تجهیزات دفاعی ایران را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: داعشی ها با جنایات خود دیدگاه جهان را نسبت به اسلام عوض کرده اند و هیچ اقدام مثبتی برای آبادانی دین اسلام انجام نداده اند.
وی در پایان با اشاره به اینکه امنیت بزرگترین نعمت الهی است، گفت: ما وظیفه داریم برای برگزاری انتخابات پرشور، اقدامات لازم را انجام دهیم و نباید در راه منفی قدم برداریم.
در این جلسه ناصر ریگی رئیس اداره کمیته امداد سراوان با اشاره به اینکه اشتغال زایی مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری است، گفت: برنامه های کمیته امداد در راستای رفع نیاز های مددجویان تبیین شده است.
وی با بیان اینکه دشمنان در پی تغییر فرهنگ اسلامی در بین مردم هستند، افزود: همه اقشار جامعه باید در فعالیت های فرهنگی و سیاسی خود از راهنمایی های ائمه جمعه استفاده کنند.
رئیس کمیته امداد سراوان افتتاح و راه اندازی کمیته امداد شهر جالق را از مهم ترین دستاوردهای خود در سال 95 دانست و تصریح کرد: ما توانسته ایم با افتتاح خانه کارآفرینی زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/1675
 
 
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 5805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *