800
۰
به همت ماهنامه بانوک؛

همایش رد پای قلم بانوان در سراوان برگزار شد

عصر روز گذشته همایش رد پای قلم بانوان به همت ماهنامه بانوک در سراوان برگزار شد.
ngcmngmgf
ngcmngmgf
به گزارش شستون؛ همایش رد پای قلم بانوان باحضور جمعی از خانواده های سراوانی در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
ملیحه ریگی سردبیر ماهنامه بانوک در گفت و گو با شستون هدف از برگزاری این جشن را معرفی مجله بانوک وخدمت به مردم سراوان عنوان کرد.
 
وی افزود: ماهنامه بانوک اولین ماهنامه فرهنگی، هنری استان سیستان و بلوچستان است که در مهرماه 95 فعالیت خود را به صورت خودجوش آغاز کرد و زیر نظر موسسه هاتف تا به این روز موفق شده است که سه شماره را به مرحله انتشار و توزیع برساند.
 
سردبیرماهنامه بانوک با اشاره به اینکه این ماهنامه یک رسانه اختصاصی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و هنری است، گفت: بانوک با یک نگاه و رویکرد خاص و توجه به موضوعات زنان سیستان و بلوچستان آمده است تا بیانگر دغدغه های مهربانوان این استان باشد.
 
ریگی اذعان داشت: در ابتدا اسم بانو را انتخاب کرده اند و چون خواسته اند به زبان محلی باشد اسم بانوک یا بانک را انتخاب کرده اند، که برای راحتی تلفظ آن برای فارسی زبانان "بانوک" را برگزیدند که هرچند در زبان بلوچی نوشتن آن به صورت بانک است.
 
شایان ذکر است کارگاه خنده، موسیقی زنده، طرح موضوعات روانشناسی برای بانوان، اجرای تئاتر با موضوع طنز، تجلیل از بانوان نمونه شهرستان سراوان از جمله برنامه های این جنگ شادی بود.
 
انتهای خبر/1675
 
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 5808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *