800
۰

فرداشب آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ۹۶/ افزایش آمار شرکت کنندگان

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری ۹۶ ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۸ اسفند به پایان می رسد.
rheshse
rheshse
به گزارش شستون؛ دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت مجدد ثبت نام از روز یکشنبه ۱۵ اسفند آغاز شده است و داوطلبان تا چهارشنبه ۱۸ اسفند فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند.
وی افزود: داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ نشده اند می توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام کرده اند نیز می توانند در روزهای ۱۵ تا ۱۸ اسفند با ورود به سایت سازمان سنجش در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و درج کد سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این تعداد ۸۸۱ هزار و ۶۴۴ نفر در این آزمون ثبت نام کرده بودند و با توجه به اینکه تاکنون در ۱۴ هزار و ۳۸۶ داوطلب در فرصت مجدد در آزمون ثبت نام کرده اند، در مجموع تعداد ۸۹۶ هزار  و ۳۰ نفر تا امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کرده اند.
توکلی گفت: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیس های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.
وی گفت: هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های پنجگانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شود.
آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.
  منبع: دانا
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 5815
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *