800
۰
گزارش شستون از معضلات پیاده روها؛

بیمارستان رازی سراوان در محاصره دست فروشان/ تسخیر ورودی اورژانس شهر توسط خودرو ها و موتور سیکلت ها+ تصویر

آمبولانس ها در شهرستان سراوان برای منتقل کردن بیماران به اورژانس به دلیل تعدد دست فروشان و پارک فشرده خودرو ها در پیاده روهای این مکان با مشکلات زیادی مواجه هستند.
egwagw
egwagw
به گزارش شستون؛  تسخیر پیاده روها توسط دوره‌ گردها و دست فروشان قصه تکراری در شهرستان سراوان است که‌ گاها تجمع بی شمار دست فروشان در یک مکان، مشکلات تردد را برای عابرین و خودرو ها به وجود می آورد.
تجمع دستفروشان در پیاده رو های خیابان عدالت و منتهی به بیمارستان رازی این شهرستان، سلامت شهروندان را به نوعی به مخاطره می‌اندازد و هر روز نیز بر تعداد آنان نیز اضافه می شود.
دوره گردها، گاری چی ها و دستفروشان به نحوی پیاده رو های این قسمت را در تسخیر خود در آورده اند که رفت و آمد را برای عابرین و بیماران با مشکلات زیادی روبه کرده است تا جایی که عابرین برای گذر از این مکان، از سواره رو محل عبور خودرو ها استفاده می کنند که‌ سلامت جانی آنان را به خطر می اندازد.
هر یک از دست فروشان قسمتی از پیاده رو برای محل کسب خود در آورده است و تعدادی از مشتریان که در آن محل تجمع کرده اند، که‌ رفت و آمد نیز با مشکل مواجه کرده اند.
گاهی بیماران دقایقی را درب اورژانس بیمارستان به انتظار می مانند تا راهی برای ورود به بیمارستان و اخذ تعرفه برای مراجعه به پزشک باز شود.
علاوه بر این، پارک دوبله و سوبله خودرو ها و موتور سیکلت ها کنار درب اورژانس نیز بر معضلات این قسمت افزایش می دهد و حمل بیماران با برانکارد و ویلچر را مشکل می کند.
در این باره مراد بخش همتی رئیس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی سراوان در گفت و گو با شستون اذعان داشت: به دلیل ازدیاد پارک خودرو ها و سد معبر توسط دست فروشان ساعاتی را باید در خیابان منتظر بمانند تا راه عبور پیدا شود.
وی افزود: گاها لحظاتی را برای ورود و انتقال بیمار به اورژانس مقابل درب ورودی منتظر مانده اند و گاهی اوقات به دلیل ازدیاد پارک خودروهای شخصی مجبور به پارک خلاف جهت شدند که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه شده اند.
رئیس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی از شهروندان خواست تا مقابل درب ورودی اورژانس خودرو های شخصی خود و موتورسیکلت ها را پارک نکنند تا برای بیماران بدحال مشکلی پیش نیاید و خاطر نشان کرد: امیدوارم برای ساماندهی و جلوگیری از سد معبر توسط دست فروشان در پیاده روهای این مرکز درمانی، تدابیری توسط مسئولین مربوطه اتخاذ شود.





انتهای پیام/۱۳۱۹
 
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 5823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *