800
۰
در جلسه شورای آموزش و پرورش بم پشت عنوان شد؛

معرفی آموزش و پرورش به عنوان حامیان مسافرین نوروزی/ برگزاری مراسم بلوغ سیاسی رأی اولی ها

بخشدار بم پشت در جلسه شورای آموزش و پرورش خواهان معرفی این نهاد به عنوان حامیان اصلی مسافرین نوروزی در ایام نوروز شد.
قاثشساقشثس
قاثشساقشثس
به گزارش شستون‌، جلسه  شورای آموزش و پرورش بخش بم پشت با حضور بخشدار بم پشت، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه و سایر اعضا در محل بخشداری برگزار شد.
تیمور کریمزایی بخشدار بم پشت با مهم‌ ارزیابی کردن نقش آموزش و پرورش در توسعه ی همه جانبه و پایدار جامعه اظهار داشت: بدون شک آموزش و پرورش عامل توسعه هر کشور محسوب می شود و کمک به آموزش و پرورش در واقع کمک به آینده کشور است.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال جدید اظهار داشت: باید با برنامه ریزی درست و منظم و با همکاری و تعامل در آستانه عید نوروز، آموزش و پرورش را به عنوان یکی از حامیان مهمانان نوروزی معرفی و برای  بازدیدکنندگان نوروزی در طول این ایام  برنامه صحیحی‌ انجام شود.
بخشدار بم پشت همچنین خواستار فرهنگ سازی پذیرایی از مسافرین نوروزی در بین دانش آموزان توسط آموزش و پرورش شد.
کریم زایی گریزی به انتخابات پیش رو زد و در خصوص دانش آموزان رای اولی گفت: آموزش و پرورش نسبت به شناسایی، برنامه ریزی و برگزاری مراسم بلوغ سیاسی دانش آموزان رای اولی با هماهنگی ستاد انتخابات بخش اقدام کند.
وی دلیل پایین بودن شاخص های آموزشی منطقه را کمبود نیروی انسانی، فقدان انگیزه ی والدین نسبت به موفقیت و یا تحصیل دانش آموزان بدلیل فقر فرهنگی و اقتصادی منطقه، نبود انگیزه ادامه تحصیل در دانش آموزان دختر در برخی از مناطق بخش بدلیل نبود زیرساخت های آموزشی، وجود مشاغل کاذب پردرآمد برشمرد.
بخشدار بم پشت در پایانخواستار پیگیری مجدانه و تحقق مطالبات نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش شد.
در ادامه کریم بخش درازهی رئیس آموزش و پرورش منطقه بم پشت گفت: آموزش و پرورش آمادگی کامل در زمینه اسکان مهمانان نوروزی و همکاری لازم با ستاد انتخابات بخش در تامین نیروی انسانی و ملزومات اداری در دو انتخابات پیش روی را خواهد داشت.
وی با تشریح مسائل و مشکلات آموزش و پرورش منطقه، رفع کاستی های موجود را با تعامل اولیای دانش آموزان مقدور دانست و خواستار همکاری بیش از پیش اولیا با آموزش و پرورش شد.
شایان ذکر است در این جلسه غالب اعضای شورای آموزش و پرورش تلفن های همراه و فضای مجازی را معضلی بزرگ و موثر در افت تحصیل دانش آموزان بیان کردند و خواستار برنامه ریزی جهت مقابله با این موضوع شدند.
همچنین از روند افت تحصیلی و وضعیت موجود آموزشی ابراز نگرانی کرده و خواستار برگزاری کارگروه های تخصصی جهت بررسی تخصصی روند افت شاخص های آموزش شدند.
انتهای خبر/1319
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 5834
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *