در جمع کارکنان منابع طبیعی عنوان شد:

تخریب مزارع فلسطین، بزرگترین جنایت اسرائیل/گیاهان باعث رفع آلودگی های زیست محیطی می شوند+تصاویر

19 اسفند 1395 ساعت 12:03

امام جمعه سراوان گفت: گیاهان باعث رفع آلودگی های زیست محیطی می شوند و باید در حفظ آنها تلاش کنیم.


به گزارش شستون، جلسه ای به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه، ندرت زهی معاون اداره منابع طبیعی و آبخیز داری و جمعی از کارکنان در سالن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه گیاهان باعث رفع آلودگی های زیست محیطی می شوند و باید در حفظ آنها تلاش کنیم، گفت: کسانی که از قوه عقلانی ونفسانی خود در راه مشروع استفاده می کنند، از فرشتگان برتر هستند.
وی با اشاره به جنایات اسرائیل و استکبار افزود: تخریب مزارع فلسطین یکی از بزرگترین جنایات اسرائیل است و این کارها بر خلاف دین میبن اسلام می باشد.
امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه حیات انسانهای بر روی زمین به گیاهان وابسته است، اظهار داشت: گیاهان از آن خدا هستند و کسی که آنها را می رویاند خداوند متعال است.
وی با اشاره به اینکه اداره منابع طبیعی در کنترل و حفظ اراضی ملی و مراتع باید تلاش بیشتری کند، اذعان داشت: پاکیزگی منشا خیر و برکت است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: اگر قیامت در حال برپایی باشد و در دست شما نهالی بود، اول نهال را بکارید و بعد بمیرید.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات حضرت علی ( ع) تصریح کرد: خاک روبی را پشت در منزل نریزید، زیرا جایگاه شیطان است.
امام جمعه سراوان در پایان هوای پاک، آب فراوان و زمین نرم و سست را زمینه آبادانی و شادمانی انسان دانست و گفت: بزرگترین کیمیا کشاورزی است.

انتهای پیام/1675


کد مطلب: 5835

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/5835/تخریب-مزارع-فلسطین-بزرگترین-جنایت-اسرائیل-گیاهان-باعث-رفع-آلودگی-های-زیست-محیطی-می-شوند-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir