800
۱
در گفت و گو با شستون مطرح شد:

صدور 5 هزار گواهی معاینه فنی در سراوان/انجام تست هفت گانه خودرو راهی برای امنیت شهروندان

مسئول مرکز معاینه فنی سراوان گفت: در سال جاری 5 هزار گواهی معاینه فنی برای خودرو ها در سراوان صادر شده است.
rheshes
rheshes
به گزارش شستون، برای کاهش احتمال از کارافتادگی ناخواسته و تعمیرات هزینه بر، سیستم های اصلی و عملکردی وسیله نقلیه نیاز به معاینه فنی های مرتب و مناسب دارند و از سویی دیگر، تعبیر دیگری که از معاینه فنی می شود آن را رویه ای می دانند که توسط حکومت های بسیاری از کشورها اجرا می شود چرا که باید وسیله نقلیه مورد معاینه فنی قرار بگیرد تا از نظر قوانین و ضوابط ایمنی، دود یا هر دو مورد بررسی قرار گیرد.
پرویز شهبازی مسئول مرکز معاینه فنی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه در سال جاری 5 هزار گواهی معاینه فنی خودرو در شهرستان سراوان صادر شده است، گفت: در مرکز معاینه فنی تست هفتگانه خودرو انجام می شود.
وی در  ادامه تست ترمز، سیستم تعلیق فرمان، کمک فنر، سوخت، چراغ ها، ظاهری ماشین و خلاصی فرمان را از موارد تست هفتگانه معاینه فنی خودروعنوان کرد و بیان داشت: در سراوان روزانه برای هجده خودرو گواهی معاینه فنی صادر می شود.
مسئول مرکز معاینه فنی سراوان حفظ امنیت و آرامش شهروندان و حفظ محیط زیست را از اهداف خود عنوان کرد و اظهار داشت: شهروندان با انجام معاینه فنی خودرو امنیت خود را در سفر تضمین می کنند.
وی در پایان گفت: توصیه ما به مردم این است که به رفع نقص خودروهای خود اهمیت زیادی دهند.
 
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 5890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *