800
۰
در گفت و گو با شستون مطرح شد:

توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند در سراوان/ ۳ فروشگاه در نظر گرفته شده است

رئیس اتحادیه تعاون روستایی سراوان از تأمین میوه شب عید و توزیع آن از 26 اسفند در این شهرستان خبر داد.
م
م
شیرزاد کمالی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه رسالت تنظیم بازار برعهده جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است، اذعان داشت: قسمت تأمین و توزیع اقلام ضروری در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان یر عهده جهاد کشاورزی و نظارت بر نوع توزیع و قیمت گذاری بر عهده صنعت، معدن و تجارت است.
وی افزود: باتوجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید 10 تن سیب درختی و 20 تن پرتقال توسط اداره تعاون روستایی شهرستان خریداری شده است که سه فروشگاه توسط اتحادیه تعاون روستایی برای توزیع میوه شب عید در سطح شهر معرفی شده است که جای نگرانی برای کمبود میوه شب عید برای شهرودان وجود ندارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاطر نشان کرد: 99تن برنج و 45 تن شکر در نظر گرفته شده است که با هکاری سه مباشر در حال حاضر44 تن برنج و پنج تن شکر خریداری و با نصب بنر در فروشگاه های معین شده در حال توزیع است.
کمالی ادامه داد: برای توزیع گوشت قرمز اگر متقاضی وجود داشته باشد مباشری معرفی می شود و در خصوص مرغ منجمد در تأکید کرد که دارای کیفیت بالایی خواهد بود.
وی در پایان  خاطر نشان کرد: زمان توزیع میوه شب عید و مرغ منجمد را قرار است اتحادیه تعاون روستایی مشخص کند.
بلوچ زاده رئیس اتحادیه تعاون روستایی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به تأمین میوه شب عید، اذعان داشت: 10 تن سیب درختی و 20 تن پرتقال حمل شده است که از 26 اسفند در بازار توزیع می شود.

انتهای پیام/1319
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 5909
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *