800
۰

تاج: حضور مربیان ایرانی در کادرفنی تیم ملی جزء الزامات قرارداد کی روش نیست/ فدراسیون به قرارداد با مربیان ایرانی تعهد دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش در انتخاب دستیاران خود اختیار دارد و حضور مربیان ایرانی در کادرفنی تیم ملی جزء الزامات قرارداد وی نیست.
ن
ن
به گزارش شستون، مهدی تاج در گفت و گو با رادیو ورزش و در خصوص مشکل کارلوس‌کی‌روش با دستیاران ایرانی اش اظهار داشت: این که کی‌روش حتما باید دستیار ایرانی داشته باشد جزء مفاد قرارداد وی نیست. هرچند در این مورد تفاهم انجام شده است اما در قرارداد کی روش بندی بر حضور الزامی مربیان ایرانی در کادرفنی تیم ملی وجود ندارد.
  وی افزود: هر مربی خودش‌ می‌تواند دستیارانش را انتخاب کند. در برخی از باشگاه‌ها هم مربی ایرانی در کنار سرمربی خارجی نیست. به هر حال تیم ملی در 2 دیدار آینده بدون مربی ایرانی مقابل قطر و چین به میدان می رود.   تاج درباره سرنوشت مربیانی ایرانی تیم ملی فوتبال بیان کرد: صحبت‌هایی با این مربیان انجام شده است. همه آنها با فدراسیون فوتبال قرارداد دارند و فدراسیون به این قرارداد متعهد است.   رئیس فدراسیون فوتبال درباره بحث مترجم در تیم ملی هم تصریح کرد: مشکل مترجم در تیم ملی حل شده است.  
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 6009
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *