800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

ریشه کنی فقر در گرو هم اندیشی مسئولین و مردم/ ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت مرز در سراوان

امام جمعه موقت شهرستان سراوان ریشه کنی فقر را در گرو هم اندیشی مسئولین و مردم برشمرد و گفت: مرز ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان است.
f
f
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت جالق در گفت و گو با شستون با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " اقتصاد مقاومتی؛تولید_ اشتغال"، اذعان داشت: مسئولین با همکاری مردم برای تشریک مساعی دست به دست هم دهند و با عزمی راسخ و جدی در راستای اشتغال اقدام کنند.
وی افزود: با هم اندیشی و هم فکری مسئولین و مردم با یکدیگر می توان ریشه فقر را از جامعه زدود و جوانان مشغول به کار شوند.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق با اشاره قرار گرفتن ایران در تحریم از سوی دشمنان، خاطر نشان کرد: در اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود در کشور و تکیه بر عزم و اراده ملی تا کنون توانسته ایم مقابل تحریم ها ایستادگی کنیم.
مولوی رئیسی اضافه کرد: ظرفیت های موجود در کشور می تواند زمینه پیشرفت و رقابت با کشورهای پیشرفته و صنعتی را فراهم کند.
وی با بیان اینکه شهرستان سراوان و بخش های تابع آن دارای زمین های کشاورزی حاصل خیزی است، تصریح کرد: جوانان با همت و تلاش و با همکاری ارگان های مربوطه می توانند شهرستان را به قطب کشاورزی استان تبدیل کنند.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق در پایان گفت: ظرفیت های مناسبی در مرز و منطقه جالق وجود دارد که با تلاش مسئولین می توان زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم کرد.
 
انتهای پیام/1319
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 6022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *