رئیس جمعیت هلال احمر سراوان:

خدمات رسانی به بیش از هزار نفر در طرح نوروزی/در پایگاه های امداد و نجات سراوان فوتی ثبت نشده است

15 فروردين 1396 ساعت 9:57

رئیس جمعیت هلال احمر سراوان گفت: در طی اجرای طرح نوروزی سال جاری به هزار و600 نفر توسط پایگاه های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر سراوان خدمات رسانی شده است.


بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه در طی اجرای طرح نوروزی 462 نفر از نیروهای امداد و نجات در 2 پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار در شهرستان سراوان به مردم خدمات ارائه کرده اند، گفت: به 30 نفر در طرح حرکت های امدادی و بشر دوستانه ما در سطح شهر خدمات امدادی ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: در طی اجرای طرح نوروزی سال جاری به  هزار و 600 نفر توسط پایگاه های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر سراوان در حوزه امداد و نجات،‌ سلامت و طرح ایمنی خدمات رسانی شده است.
وی با بیان اینکه 3 هزار بروشور و هزار و 500 نقشه در بین مسافرین و مردم توزیع شده است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر سراوان با راه اندازی یک پایگاه ثابت در سراوان، یک پایگاه ثابت در کلپورگان و پایگاه سیار به مردم در بحث امداد و نجات خدمات رسانی کرده است.
رئیس هلال احمر سراوان با اشاره به اینکه 6 مورد تصادف جاده ای در پایگاه سیار و کلپورگان گزارش شده است، افزود: در پایگاه های امداد و نجات شهرستان سراوان فوتی ثبت نشده است.
وی با بیان اینکه در پایگاه های جوانان هلال احمر سراوان 180 نفر خدمات ارائه کرده اند، تصریح کرد: طرح نوروزی، امروز به پایان می رسد و پایگاه های ثابت این نهاد به ارائه خدمات ادامه می دهند.
دهواری در پایان با اشاره به اینکه تعداد مسافرین و مراجعه کنندگان بیشتر از سال گذشته بوده است، گفت: جمعیت هلال احمر در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات به مردم است.
 
انتهای پیام/1675


کد مطلب: 6109

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/6109/خدمات-رسانی-بیش-هزار-نفر-طرح-نوروزی-پایگاه-های-امداد-نجات-سراوان-فوتی-ثبت-نشده

شستون
  https://shastoon.ir