800
۰

نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر

ساختِمان سازه‌ای است که برای سکونت و به عنوان سرپناه یا برای کار ساخته می‌شود که محیط را به دو بخش بیرون و درون تقسیم می‌کند.
س
س
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساختمان‌هایی که از نظر بلندی از اندازه مشخصی بلندتر باشند ساختمان‌های بلندمرتبه گفته می‌شود. ساختمان‌های بسیار بلند نیز اصطلاحاً آسمان‌خراش یا برج نامیده می‌شوند. به ساختمان‌های بزرگ و با ارزش قدیمی بیشتر عِمارَت گفته می‌شود.   در آینده ای نزدیک ساختمان های شگفت انگیز و برجسته ای ساخته خواهند شد که در ادامه  5 نمونه از آنها را به شما معرفی می کنیم. از بلندترین آسمانخراش دنیا گرفته تا دفتر اداری یکی از غول‌های تکنولوژی و حتی باغ عمودی در تایوان.   برج جده (واقع در ساحل بندر دریای سرخ شهر جده)   نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر    نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر   پارک اپل (واقع در کالیفرنیا)   نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر   نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر   موزه لوکاس (واقع در لس آنجلس)
  نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر   نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر     باغ عمودی آگورا (واقع در تایوان)   نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر   نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر   لیزا سوهو (واقع در چین)   نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر   نمایی از ساختمان های شگفت انگیز در جهان+تصاویر انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 6122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *