رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان:

تشکیل ۲۰ پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروزی/هیچ گونه افزایش نرخ در زمینه حمل و نقل جاده ای نداشته ایم

17 فروردين 1396 ساعت 11:55

رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان با توجه به اینکه همه ساله نرخ حمل و نقل جهت حمایت از شرکت ها افزایش می یابد، گفت: در سال جاری هیچ گونه افزایش نرخی در زمینه حمل و نقل جاده ای نداشته ایم.


مهرداد طاهری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با توجه به اینکه همه ساله نرخ حمل و نقل جاده ای جهت حمایت از شرکت ها افزایش می یابد، گفت: در سال جاری هیچ گونه افزایش نرخی در زمینه حمل و نقل جاده ای نداشته ایم.
وی با بیان اینکه طرح نظارتی نوروز از ابتدای اسفند ماه تا پایان فروردین ماه 96 ادامه دارد، اظهار داشت: 20 پرونده تخلف در اجرای طرح نظارتی نوروز تشکیل شده است و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات ارجاع شده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان نظارت بر اماکن تفریحی و سیاحتی، جایگاه های عرضه کننده فرآورده های نفتی، مرکز اقامتی گشت، منطقه تفریحی هوشک، عرضه کنندگان مواد غذایی، قالیشویی ها، خشکشویی ها، شرکت های حمل و نقل جاده ای و هوایی و بازرسی از داروخانه ها جهت نظارت بر اقلام غیر دارویی را از گشت های طرح نوروزی این سازمان دانست و تصریح کرد: در ایام نوروز گشت های مشترک نظارتی با سایر ادارات مربوطه را انجام داده ایم.
وی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در ایام نوروز اذعان داشت: مرغ داری های سراوان اگر جوجه یک روزه گوشتی را با قیمت بالا بخرند، قیمت مرغ افزایش می یابد.
طاهری با اشاره به تشدید نظارت و بررسی قیمت جوجه یک روزه افزود: فروش جوجه یک روزه بیش از هزار و 700 تومان به مرغ داری ها تخلف محسوب می شود و پیگرد قانونی خواهد داشت.
وی در پایان نظارت بر قیمت و کیفیت ارائه خدمات را از اهداف خود دانست و گفت: حضور بازرسان تاثیر زیادی بر تعادل قیمت کالا در بازار خواهد داشت.
انتهای پیام/1675
 
 


کد مطلب: 6164

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/6164/تشکیل-۲۰-پرونده-تخلف-طرح-نظارتی-نوروزی-هیچ-گونه-افزایش-نرخ-زمینه-حمل-نقل-جاده-نداشته-ایم

شستون
  https://shastoon.ir