800
۰

از مدال‌های بازی‌های کشورهای اسلامی رونمایی شد + عکس

35 روز مانده تا آغاز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، مسئولان ورزش آذربایجان از مدال های اهدایی به ورزشکارارن این رقابت ها رونمایی کردند.
مدال
مدال
به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، 35 روز مانده تا آغاز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مسئولان ورزش آذربایجان از مدال های اهدایی به ورزشکارارن این رقابت های رونمایی کردند.
  در مراسم رونمایی مدال ها رئیس فدراسیون آذربایجان، وزیر ورزش و جوانان و چند مسئول دیگر کشور حضور داشتند تا مقدمات آغاز این اتفاق بزرگ در باکو فراهم شود.   از مدال‌های بازی‌های کشورهای اسلامی رونمایی شد + عکس   موضوع اصلی در طراحی مدال هااز جمله طلا، نقره و برنز این است که در مرکز این مدال ها جمله باکو 2017 نگاشته شده و پیکرنگاری اسلامی و فرهنگی موجود در الگوهای سنتی فرش آذربایجان در اطراف آن می چرخد.   از نماد همبستگی، وحدت، احترام و تعالی که از میراث این کشور هستند و اغلب در جشن و لحظات مهم تاریخی برای ایجاد یک نمایش تصویری از ارزش های اصلی باکو به زیبایی در هم آمیخته می شوند، در طراحی مدال ها به کار گرفته شده است.   این مدال ها، که به صورت محلی و در همکاری با تیم طراحی باکو 2017 تولید شد، به قطر 80 میلی متر و در ضخامت ها 9میلی متر ساخته شده اند.   این بازی ها با حضور ورزشکاران بین المللی در سراسر چهار قاره برگزار می شود، رقابت در 20 رشته ورزشی انجام و بیش از 10 روز به طول می انجامد. انتظار می رود که حدود 500،000 تماشاگر به تماشای بازی های کشورهای اسلامی که شامل یک مراسم افتتاحیه و اختتامیه در ورزشگاه المپیک باکو است، بیایند.     انتهای پیام/
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 6187
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *