800
۰

توهم زیبایی در بنگاه های آرایشی/ کلینیک زیبایی متخلف پلمپ شد+ تصاویر

کلینیک زیبایی در زاهدان که بدون تخصص اقدام به زیباسازی پوست به روش های میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن و سایر موارد زیبایی می کرد، پلمپ شد.
reshgeshs
reshgeshs
به گزارش شستون، چندی پیش تعدادی از شهروندان زاهدان درتماس متعدد از یکی از کلینیک های زیبایی پوست زاهدان شکایت کردند. یکی از بانوان با بیان اینکه برای رفع لک های صورت به این کلینیک مراجعه کرده بودم، با پیشنهاد آرایشگر اقدام به پیلینگ پوست کردم که صبح روز بعد متوجه شدم نه تنها لک های صورتم کمرنگ نشده اند بلکه پوست صورتم به شدت تیره شده بود.
  وی ادامه داد: زمانی که از وی در خصوص مضرات این کار پرسیده بودم گفته بود هیچ ضرری ندارد اما پس از این که در اینترنت جستجو کردم توصیه شدم بود در شهرهایی که آفتابی است استفاده نشود و در صورت استفاده از منزل خارج نشود. شهروند دیگری با بیان اینکه برای پاکسازی پوست مراجعه کرده بودم، افزود: با توصیه آرایشگر اقدام به پیلینگ کردم که پوست صورتم به شدت چروک شده بود و مجبور به مراجعه به پزشک متخصص شدم که هنوز آثار آن روی پوستم باقی مانده است. پس از حضور خبرنگار عصرهامون در این کلینیک زیبایی شاهد قیمت های بالای اقلام زیبایی بود که در تماسی که جهت پیگیری این موضوع با تعزیرات حکومتی استان داشت، این سازمان قول پیگیری این موضوع را داد.
  در ادامه پیگیری ها در تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامون با موسی تنهای جهانتیغ رئیس شعبه پنجم بدوی اداره تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان داشت، وی گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان از یک موسسه ترمیم پوست و مو در شهرستان زاهدان موضوع در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفت و تیم  گشت مشترک با حضور بازرسان معاونت غذا و دارو از محل بازدید کرد. وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که واحد صنفی فاقد مجوز فعالیت می باشد و افراد فعال در موسسه نیز فاقد تخصص بوده اند که با توجه به مشاهده تخلف ، پرونده تشکیل و در شعبه پنجم بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت.   تنهای جهانتیغ افزود: شعبه به دلیل محرز بودن تخلف با استناد به مواد قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی رأی بر محکومیت متصدی به تعطیلی موسسه و ضبط کلیه ملزومات به نفع دولت صادر کرد.
منبع: عصر هامون
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 6203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *