800
۰
پاس کاری به سبک مسئولین سراوان؛

بزرگراه سراوان با گذشت ۴۵ روز از افتتاح تاریک شد / عدم واریز قبض برق علت خاموشی

پس از 45 روز از افتتاح بزرگراه سراوان برق این بزرگراه قطع شد که مسئولین اداره راهداری عدم منابع مالی و پرداخت قبض برق را علت اصلی خاموشی این بزرگراه عنوان کردند.
hrehsehse
hrehsehse
به گزارش خبرنگار شستون، بهمن ماه سال ۹۵ بود که پس از مدتها چشم انتظاری خبر افتتاح روشنایی بزرگراه ساداتی شهرستان سراوان لبخند را بر لبان مردم نشاند.
بزرگراه  از کمربندی (فلکه کوزه) شهرستان سراوان آغاز و روستای دزک، پرکنت، زنگیان، کهنوک، شهرمحمدی، آسپیچ محمدی ادامه پیدا کرد.
اما این خوشحالی ۴۵ روز بیشتر دوام نیاورد و دوباره بزرگ راه ساداتی در هاله ای از تاریکی فرو رفت و موجی از گلایه مندی های روستاییان شروع شد.
 
عدم واریز قبض برق علت اصلی خاموشی بزرگراه
جهت پیگیری این موضوع در تماسی که خبرنگار پایگاه خبری شستون با نبی بخش رئیسی رئیس ادا ه راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای سراوان داشت، وی گفت: طبق توافقی که در 28 فروردین 95 انجام شد مقرر گردید که ادارات راه و شهرسازی و راهداری عملیات اجرایی روشنایی بزرگ راه ساداتی را انجام و دهیاری های منطقه، شهرداری سراوان و شهرداری محمدی هزینه برق مصرفی را طبق صورت جلسه در تاریخ ذکر شده، پرداخت کنند.
وی افزود:در این توافق محمد بارک زهی شهردار وقت، نماینده شهرداری محمدی و به نمایندگی از دهیاران منطقه، بخشدار مرکزی حضور داشته اند که توافق انجام شده است.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطر نشان کرد: هم اینک هزینه برق مصرفی صادر شده است اما هیچ نهادی هزینه برق را پرداخت نکرده، که قبض صادره به پیوست یک نامه به فرمانداری جهت ارجاع به ارگان های مربوطه ارسال شده است که تا کنون هزینه ای پرداخت نشده است.
 
رئیس شورای اسلامی منطقه دزک: هزینه پرداخت قبض برق را نداریم
سلمان کامیاب رئیس شورای اسلامی منطقه دزک در خصوص خاموش بودن روشنایی بزرگراه مولوی ساداتی به خبرنگار شستون گفت:متاسفانه مسئولین مربوطه گفته اند در صورتیکه دهیاری روستای دزک هزینه برق مصرفی روشنایی بزرگراه مولوی سید عبدالعزیز ساداتی را پرداخت نکنند تحت هیچ شرایطی نسبت به روشنایی بزرگراه اقدام نخواهند کرد.
وی افزود: هزینه پرداختی برق مصرفی ۴۵ روز روشنایی بزرگراه مبلغ ۶میلیون تومان می باشد و بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی منطقه دزک بدینوسیله اعلام می کنم دهیاری روستای دزک از پرداخت هزینه قبض برق مصرفی بزرگراه مولوی ساداتی عاجز و ناتوان است.
کامیاب در ادامه گفت: به نظر شما یک دهیاری با بودجه سالانه حداقل ۵۰ میلیون تومان می تواند به ازای هر ۴۵ روز مبلغ ۶میلیون تومان هزینه برق مصرفی یک بزرگراه را پرداخت کند.
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 6213
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *