800
۰
در جشن میلاد امام علی (ع) عنوان شد:

اطاعت پذیری، یکی از مهم ترین وظایف در مقابل پدران/ علم و دانش بر حاکمان مسلط است

امام جمعه سراوان گفت: اطاعت پذیری یکی از مهم ترین وظایف ما در مقابل پدران است.
fhdjhdfgj
fhdjhdfgj
به گزارش شستون، جشن میلاد با سعادت و فرخنده امیر مومنان علی (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه، نارویی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین نوری مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت و جمعی از مردم و مسئولین در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام علی (ع) گفت: اطاعت پذیری یکی از مهم ترین وظایف ما در مقابل پدران است.
وی با فراگیری علم از توصیه های امامان معصوم (ع) است، افزود: امامان معصوم (ع) دریایی از علم و دانش هستند که باید علم را از آن بزرگواران بیاموزیم و تقوای الهی را نیز پیشه کنیم.
امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) اظهار داشت: کسی که در کارها و مامورت هایش کوتاهی کند به غم و اندوه گرفتار می شود و بهترین کار آن است که رضای خدا در آن باشد.
وی با بیان اینکه در حال برپایی جشن هزار و 461 مین سالگرد ولادت امام علی (ع) هستیم، تصریح کرد: در مقابل پدر و مادر بال های تواضع را باز کنید و با آنها با نرم خویی حرف بزنید.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان تواضع، نیکی، دعا کردن، اطاعت پذیری و داشتن اخلاق خوب را از وظایف انسان ها در مقابل پدر و مادر دانست و اذعان داشت: نیکی به پدر و مادر از واجب ترین واجبات بعد از پرستش خداوند است.
وی در پایان با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: مسئولین خدمت گزاری هر چه بیشتر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/1675
 
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 6242
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *