800
۰
گزارش شستون از گلایمندی جانباز ارتش؛

وقتی جانبازان ارتش به فراموشی سپرده می شوند/ارتش مظهراقتدار کشور ایران

امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش طی پیامی ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهمی را صادر فرمودند و روز 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند، این در حالی است که یکی از ارتشیان بازنشسته سراوان ضمن گلایمندی از عدم توجه به نیروهای بازنشسته و ایثارگر ارتش خواستار توجه بیشتری از سوی مسئولین شده است.
قثساثس
قثساثس
به گزارش شستون، حالا38 سالی می شود که ارتش جمهوری اسلامی ایران یک روز از تقویم رسمی کشور را به نام خود می بیند. روزی که برای اولین بار به فاصله حدود 2 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسط امام خمینی(ره) به نام ارتش نام گذاری شد تا پاسخی مناسب به وفاداری ارتشیان به آرمانهای انقلاب اسلامی باشد.
29 فروردین بهانه ای شد که شستون با یکی از ارتشیان ایثارگر این خطه گفت و گوی داشته باشد.
سرگرد عبدالواحد امرا ایثارگر و بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه دارای تنگی نفس و بیماری قلبی است، گفت: با توجه به اینکه من در عملیات کربلای 6 از ناحیه گلو شیمیایی و در بیمارستان ارتش مداوا شدم، کارت جانبازی ندارم.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ مقتدرانه در مقابل نیروهای بعثی عراق ایستادگی کرده است، افزود: از سال 59 تا 74 در منطقه آبادان تا مریوان خدمت کرده ام.
این ایثارگر با اشاره به اینکه در کارگزینی برای بسیاری از سربازان و کادر ارتش پرونده جانبازی تهیه کرده است، تصریح کرد: مدارکی جهت دریافت کارت جانبازی ندارم.
وی در ادامه ایستادگی در مقابل دشمن، دفاع از وطن و ناموس را از اهداف خود عنوان کرد و اظهار داشت: ما به خاطر وابستگی به مسائل دنیوی و مادی جانباز و ایثارگر نشده ایم.
سرگرد بازنشسته ارتش با اشاره به ایثارگربودن خود خاطر نشان کرد: به عنوان افسر ارشد قرار بود که با 30 سال خدمت بازنشت شوم، اما به دلیل وجود برخی مشکلات با 24 سال خدمت بازنشسته شدم.
وی در پایان گفت: خواسته ما از مسئولین این است که به ایثارگران و جانبازان ارتشی توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/1675
 
 
 
 
 
 
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 6376
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *