800
۰

​منبع خبری مشترک استاندار سیستان و بلوچستان و رسانه ضد انقلاب!

در حالی استاندار سیستان و بلوچستان از منبع خبری مشترک با آمدنیوز در کانال تلگرامی خود استفاده می کند که پیشتر نیز مواضع وی در حمله به شورای نگهبان و زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه مورد انتقاد مردم و مسئولین قرار گرفته بود.
ر
ر
به گزارش شستون، به نقل از عصرهامون، استاندار سیستان و بلوچستان که فعالیت گسترده ای در همه شبکه های اجتماعی دارد و از قضا همه حساب های خود در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام را به روز می کند، اخیرا کانالی نیز به نام خود در تلگرام راه اندازی کرده است.

سیاسی ترین استاندار دولت تدبیر که از این فضاهای اجتماعی جهت پیاده سازی تفکرات اصلاح طلبانه خوداستفاده می کند گویا منبع خبری مشترک با یکی از رسانه های ضد انقلاب دارد!

هاشمی در کانال تلگرامی منتسب به خود 6 مطلب از یکی از کانال های سیاسی منتشر کرده است که گویا این کانال منبع خبری رسانه ضد انقلاب آمدنیوز هم است!

این کانال تلگرامی در حالی منبع خبری اوسط هاشمی شده است که مطالب آن هویت افراطی و حتی ضد حکومتی آن را عیان می کند.

کانال مورد اشاره که هم اوسط هاشمی اخبار آن را منتشر می کند و هم آمد نیوز، طرفدار پر و پا قرص سران فتنه است و به مناسبت های مختلف پویش های جهت رفع حصر نیز برگزار می کند.

سلسله فعالیت های استاندار سیستان و بلوچستان در فضای مجازی از حمله وی به اصل ولایت فقیه تا منابع مشترک خبری با رسانه های ضد نظام بیش از پیش تفکرات این مرد دو خردادی را عیان می سازد و نشان می دهد آقای سیاسی هنوز هم تعلق خاطر زیادی نسبت به دوستان هشتاد و هشتی خود دارد همان هایی که امروز از نگاه مردم محو شده اند.

مشی حزبی و جناحی استاندار سیستان و بلوچستان همواره مورد انتقاد طیف های مردمی و جامعه روحانیت بوده است، اما با این تفاسیر هاشمی همچنان با همان فرمان می راند!

بسیاری از آگاهان سیاسی با تاکید بر کاهش سبد آرای روحانی در سیستان و بلوچستان این موضع را به عملکرد اوسط هاشمی در این استان گره می زنند، عدم اقبالی که به خوبی در استقبال سرد مردم از روحانی به سیستان و بلوچستان در اسفند 95 نمایان شد.


انتهای پیام//
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 6397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *