800
۰
شستون گزارش می دهد؛

محکومیت جنایت تروریستی میرجاوه توسط علمای اهل سنت/ایجاد تفرقه هدف گروهک های تروریستی است

علمای اهل سنت شهرستان سیب و سوران به شهادت رسیدن جمعی از مأمورین هنگ مرزی میرجاوه توسط تروریست ها را محکوم کردند.
k
k
به گزارش شستون، عصر روز گذشته تعدادی از پرسنل و سربازان هنگ مرزی میرجاوه که در حال گشت زنی منطقه بودند، توسط تروریست ها با سلاح دوربرد از داخل خاک پاکستان به شهادت رسیدند که جمعی از علما و روحانیون این اقدام تروریستی را محکوم کردند.
برخی از منابع خبری تعداد شهدا را 9 نفر و تعداد مجروحین را دو نفر اعلام کرده اند.
مولوی ملازهی امام جمعه موقت اهل سنت بخش هیدوچ شهرستان سراوان در گفتگو با شستون شهادت جمعی از پرسنل و سربازان غیور مرزدار شهرستان میرجاوه سیستان و بلوچستان  که در حین گشت زنی منطقه توسط تعدادی از تروریست ها که از داخل خاک پاکستان با استفاده از سلاح های دور برد به شهادت رساندند را تسلیت گفت و این جنایت را محکوم کرد.
وی گفت: هدف گروهک های تروریستی ایجاد تفرفه بین مسلمانان است که با جنایت های دلخراش درصدد به دست گرفتن حکومت های کشورهای مسلمان را دارند که توسط کشور های بلاد کفر مانند آمریکا و اسرائیل آموزش می بینند.
امام جمعه موقت اهل سنت بخش هیدوچ دفاع از کشور در برابر متجاوزان را وظیفه تمامی مسلمانان دانست.
مولوی جهانی رئیس شورای شهر سوران و امام جمعه مسجد بلال سیب و سوران هم به شهادت رسیدن جمعی مأموران هنگ مرزی میرجاوه را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده شهدا تسلیت گفت و ایجاد تفرقه، نا امنی و شرارت توسط گروهک های تکفیری و تروریستی و دیگر متجاوزان را محکوم کرد.
وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان دارای امنیت کاملی است و اتفاقات ناگواری که گاهی اوقات در استان اتفاق می افتد بر اثر سهل انگاری کشور همسایه است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 6451
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *