800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

حضور حداکثری شیعه و سنی درمراسم تشیع پیکر شهدای مرزبانی میرجاوه

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: حضور حداکثری شیعه و سنی در تشیع پیکر شهدای مرزبانی نشان از انسجام آنها و محکومیت بدخواهان نظام است.
مولوی
مولوی
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در گفتگو با شستون حادثه دردناک به شهادت رسیدن جمعی از پرسنل غیور و مرزدار هنگ مرزی میرجاوه  توسط کوردلان شرور را  به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا، مردم متدین و شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تسلیت گفت و اقدام جنایتکارانه اشرار مسلح و گروهک تکفیری_ تروریستی "جیش الظلم" را محکوم کرد.
وی افزود: اشرار و گروهک های تروریستی چشم دیدن همدلی و همبستگی مردم شیعه و سنی استان را ندارند وبا اقدامات ناجوانمردانه و تروریستی قصد برهم زدن امنیت و به شهادت رساندن مرزداران سپاه و نیروی های انتظامی و امنیتی را دارند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با اشاره به آگاه بودن مردم از این اقدامات نا بخردانه گفت: دشمنان ایران اسلامی توطئه و ترفند هایی را در مقاطع خاصی انجام می دهند که این اقدامات توسط رسانه های معاند نظام جهت نا امن جلوه دادن ایران تبلیغ می شود.
مولوی ساداتی به برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم تشیع پیکر شهدای حادثه تروریستی روزگذشته میرجاوه در استان تأکید کرد و اظهار داشت: حضور مردم در این مراسم معنوی باید به گونه ای باشد که پیام انسجام،همدلی و محکومیت مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان منعکس شود.
انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 6464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *