800
۰
يادداشت/ مجيد بامري

قلم هاي بي تقواي هرزه نويس

قلم هاي كه اجاره شده اند دستاوردتراشي تخيلي كنند براي دولت دوستدار كدخدا، و چهره هاي مومن و انقلابي را تخريب كنند.
قلم
قلم
به گزارش شستون، به نقل از دلگان پرس، قلم هاي بي تقوايي كه صاحبان آنها استيجار زر و زور و قدرت دولت دوستدار كدخدا شده اند، براي تخريب چهره ها و جريان هاي مومن و انقلابي كه عمر خود را صرف خدمت به مردم، اسلام و انقلاب كرده اند.
صاحبان اين قلم هاي استيجاري خود چيزي براي عرضه ندارند بلكه مشق هاي باطل بالادستي هاي خود را كپي و به ديگران عرضه مي كنند. اين قلم هاي بي تقوا هر كجا كه منافع خود را در خطر ببيند بي تقوا تر هم مي شود.
اين روزها هر چه به انتخابات نزديك تر مي شويم، فعاليت اين طيف در شبكه هاي اجتماعي هم بيشتر مي شود. وسيله و ابزار اين افراد هرزه نويس، فحاشي و بي ادبي هايي است كه شايد تا قبل از اين كمتر مشاهده مي شد.
اولين دور مذاكرات كه برگزار شد، اين طيف قلم به دستان بي تقوا جار و جنجال خود را به تقليد از اربابان هرزه نويس و بي تقواي خود شروع كردند، چنان نوك پيكان حمله و تخريب خود را به سمت جريان انقلابي گرفته اند كه گويا رئيس جمهور اين چهار سال از جريان انقلابي بوده است.
قلم به دستان بي تقوا همانطور كه اربابان و صاحبان آنها توجهي به فرامين و توصيه هاي اخلاقي مقام معظم رهبري ندارند، خود هم توجهي ندارند كه ايشان فرموده اند: "در انتخابات با كرامت رفتار كنند همه؛ چه آنهائى كه نامزد ميشوند، چه آنهائى كه طرفدار آنهايند، چه آنهائى كه مخالف با بعضى از نامزدها هستند. جناحهاى مختلف كشور، بداخلاقى و بدگوئى و اهانت وتهمت و اين حرفها را مطلقاً راه ندهند. اين از آن چيزهائى است كه اگر پيش بيايد، دشمن از او خوشحال ميشود."
اين جريان در اين ايام كه از طرف صاحبان زر و زور و قدرت به خوبي پشتيباني مالي مي شوند، تخريب و تهمت هاي خود را با رونويسي و كپي هاي ارسالي از اربابان باطل و بي تقواي خود بر عليه نيروهاي مومن و انقلابي به جريان انداخته اند.
جريان قلم به دست بي تقوا هر كجا كه لازم باشد شمشير فحاشي و تخريب را بر عليه جوانان مومن و انقلابي از رو مي بندد، گرچه خود اين طيف مي دانند كه راهشان باطل است و دروغ نويسي ها را رونويسي مي كنند، اما چون دست صاحبان و اربابان آنها در اين چهار سال قدرت براي خدمت رساني به مردم خالي بوده است، مجبورند كه دستاورد تراشي كنند و مخالفان را كه كم نيستند هم تخريب كنند.
بعد از دستاورد تراشي هاي خيالي و توهمي براي دوستداران كدخدا و حامي قدرت و زر و زور، حال كه دستشان خالي است، تخريب و تهمت را به تقليد از اربابان خود شدت بخشيده اند.
اما از اين سو جريان مومن و انقلابي كه هدفي بجز خدمت نداشته و ندارد هرگز براي اثبات خود، دست به بي تقوايي و تخريب نمي زند.
مجيد بامري
انتهاي پيام/
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 6493
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *