800
۰
فرماندار سراوان در جمع کارگران مطرح کرد

کارگران پیشانی عرصه تولید و رونق کشور/اشغال ۷۰۰ فرصت شغلی توسط اتباع بیگانه در سراوان

فرماندار سراوان در جمع کارگران گفت: بیش از 700 فرصت شغلی در شهرستان سراوان توسط اتباع بیگانه اشغال شده است.
م
م
به گزارش شستون، درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در جمع کارگران شهرستان روز کارگر را به تمام زحمت کشان عرصه تولید که رنج و زحمت کارهای سخت را برای ارتقاء  شاخص های بهبود زندگی جامعه تحمل می کنند، تبریک گفت  و با اشاره به نقش کارگران سختکوش در جامعه، ادامه داد: یکی از عوامل چهارگانه تولید، منابع انسانی است که افرادی که در این عرصه فعالیت دارند موجب رونق تولید، رشد و توسعه اقتصادی کشور می شوند.
وی با بیان اینکه کارگران پیشانی عرصه تولید و ترقی اقتصاد کشور هستند، افزود: اگر در دنیا نقش کارگران در فضای کسب و کار و تولید کمرنگ شود، نظام اقتصادی جامعه دچار اختلال  و با چالش جدی روبه رو می شود چرا که کارگران نقش ارزشمندی  در حوزه اقتصادی کشور را دارا هستند.
فرماندار سراوان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و نامگذاری سال ها با مفاهیم اقتصادی، خاطر نشان کرد:توجه جدی به نقش کارگران به دلیل نیازمندی جامعه و در تنگنا قرار گرفتن جوانان در راستای عدم شغل مناسب، نگاه تمامی اجزای حاکمیت را معطوف خود کرده است.
نارویی ادامه داد: زمانیکه نیازمندان جامعه توانمند شوند، قطعا منشأ تولید، رونق اقتصادی و جذب نیروهای بیکار جامعه خواهند شد اگر این نگاه توسط وزرات کار، تعاون و رفاه اجتماعی که متولی امر کار و تولید در جامعه است و بخشی از وظایف اقتصادی کشور را برعهده دارد، دنبال شود شاهد تحول و شکوفایی خواهیم بود.
وی با اشاره به آمار بیکاری در جامعه، گفت: بیکاری حاصل فرآیند زمانی است و مربوط به بازه زمانی خاصی نیست.
فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: بیش از 700 شغل در شهرستان توسط اتباع بیگانه اشغال شده است که اگر این افراد جمع آوری شوند موجب پدیدار شدن خلاء در شهرستان می شود.
نارویی به مهارت آموزی جوانان توسط سازمان فنی و حرفه ای تأکید کرد و ادامه داد: مهارت آموزی یکی از مسائل مورد نیاز جامعه ما است که جوانان باید بر اساس نیاز جامعه آموزش ببینند.
 
 
انتهای پیام/1319
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 6555
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *