800
۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهید فارسی هرگز از مسیر حق و انقلاب فاصله نگرفت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید فارسی در تمام شرایط زمان جنگ و اسارت و پس از آن، حتی یک بار از مسیر حق، انقلاب و ولایت فاصله نگرفت.
معروفی
معروفی
به گزارش شستون، به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم وداع با پیکر شهید محبعلی فارسی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه سلمان با حضور با شکوه مردم و مسؤولان برگزار شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: شهید سردار سرتیپ پاسدار حاج محبعلی فارسی عباس انقلاب بود.
سردار حسین معروفی افزود: این شهید در طول زندگی خود با داشتن اندیشه عباس گونه در مسیر نهضت سرخ اباعبدالله الحسین(ع)، انقلاب و ولایت قدم برداشت.
وی ادامه داد: شهید فارسی در تمام شرایط زمان جنگ و اسارت و پس از آن، حتی یک بار از مسیر حق، انقلاب و ولایت فاصله نگرفت.
معروفی گفت: در سال۱۳۶۷ زمانی که دشمن در جبهه جنوب در حرکت برای گرفتن خرمشهر بود شهید فارسی با رشادت در شلمچه در مقابل دشمن ایستادگی کرد و از پیشروی آنها جلوگیری کرد و اسارت را به جان خرید.
وی بیان کرد: همه ما باید از این شهید الگو بگیریم و او و خانواده شهید فارسی را به عنوان الگو بپذیریم، زیرا خانواده این شهید صبری زینب گونه داشتند.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر جانباز سرافراز "شهید حاج محبعلی فارسی" ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه از محل مصلای زاهدان انجام می‌شود.
مراسم سومین روز شهادت این شهید والامقام روز شنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه در زاهدان در محل حسینیه عاشقان ثاراالله از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می شود.
انتهای پیام
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 6589
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *