800
۰
خطیب جمعه سراوان:

کارفرمایان ایمن و استحکام در کار را جدی بگیرند/دولت پاکستان برخورد جدی با تروریست ها انجام دهد

خطیب جمعه شهرستان سراوان در پی جان باختن شماری از کارگران در معدن گلستان را به بازماندگان آن حادثه تسلیت گفت و به کارفرمایان توصیه کرد تا بحث ایمنی و استحکام در کار را جدی بگیرند.
h
h
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین دهقان در جمع نمازگزاران جمعه  با توجه به اهمیت کار و تلاش در دین مبین اسلام در جهت بهبود زندگی فردی و اجتماعی، گفت: توصیه به کار و کوشش ریشه قرآنی دارد و در لسان معصومین مطالب فروانی در تأیید و تشویق افراد وجود دارد که از دسترنج خود معیشت وروزیشان را تأمین کنند.
وی افزود: افراد با توجه به توان، تخصص و علاقه، کارخود را دنبال کنند چراکه اگر بر خلاف میل باطنی  وارد شغلی شوند هم به خود و هم به جامعه لطمه وارد می کنند.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به سخنان امامان و بزرگان دین،  داشتن مهارت و تخصص در کار، درستکار و امین بودن در کار، رفتار نیک داشتن نسبت به کارفرمایان  را از خصلت های کسب درآمد در کار دانست.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان همچنین به خانواده های داغدار بازماندگان حادثه معدن یوت آزاداشهر گلستان  تسلیت گفت و به کارفرمایان توصیه کرد تا بحث ایمنی و استحکام در کار راجدی بگیرند تا شاهد چنین حوادث ناگواری در کشور نباشیم.
وی با اشاره به روز بزرگداشت شیخ صدوق، گفت: وی ازشخصیت ها و عالمان برجسته قرن چهارم هجری قمری است که نقش اساسی در جمع آوری احادیث و گسترش دین مبین اسلام راستین داشته است.
امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد:  در تا ریخ17 ادربیهشت 1379 به فرمان مقام معظم رهبری سازمان بسیج سازندگی تشکیل شد که پیشینه بحث سازندگی به 27 خردا 1358 که معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمان تشکیل جهاد سازندگی را در راستای محرومیت زدایی و عمران و آبادی کشورصادر کرد، دارد.
حجت الاسلام  و المسلمین دهقان اضافه کرد: خوشبختانه امروزه شاهد حضور جوانان، دانشجویان، اساتید، معلمان و پزشکان در مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی برای احداث مساجد و مدارس و منازل مسکونی هستیم.
وی همچنین به شهادت رسیدن جمعی از مرزبانان میرجاوه به دست تروریست های جنایتکار که با الهام گیری از سازمان ها و کشورهای بیگانه، که به شهادت رسیدن را تبریک و تسلیت گفت و عدم همکاری دولت پاکستان با ایران را محکوم کرد چراکه گروه های ترورستی زیادی در خاک پاکستان در رفت و آمد هستند و از دولتمردان پاکستان خواست تا این وضعیت را به جد دنبال کند و برخورد جدی با ترورست ها صورت گیرد.
امام جمعه شهرستان  در خصوص شهید محبعلی فارسی ، فرمانده گردان "۴۰۹ حمزه سیدالشهدا" سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس گفت: سردار محبعلی فارسی در کنار شهید میرقاسم حسینی قائم مقام لشکر 41 ثارالله و سردار سلیمانی در عملیات مختلفی در هشت سال دفاع مقدس ایفای نقش کرده است که با ایمان، اخلاق، بینش، تبعیت از رهبری و دشمن شناسی  جمعی از جوانان غیور را به وجود آورد و نقش موثری را در تشکیل گردان های مختلف داشت.

انتهای پیام/
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 6600
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *