800
۰
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

افزایش تعداد نامزدهای شورای شهر نشانگر افزایش سطح دانش اجتماعی مردم است

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: افزایش تعداد نامزدهای انتخاباتی شورای شهر نشانگر افزایش سطح دانش اجتماعی و مشارکت مردم است.
ا
ا
خدارحمی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  سراوان در گفتگو با شستون، با بیان اینکه شوراها فعالیت ها اقداماتی را انجام داده اند که شاید بعضی از کارها به چشم نیامده است، اذعان داشت: نمی توان ادعا کرد که عملکرد شوراها در این دوره و دوره های گذشته ضعیف بوده است.
وی با بیان اینکه احساس می شود که در انتخابات شوراهای شهر افراد متخصص، توانمند و کارآمد حضور پیدا نکرده اند، گفت: افراد متخصص بیشتری در این شهر وجود دارد که به نظر می رسد این افراد در انتخابات شورای شرکت نکرده اند.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ادامه داد: در انتخابات این دوره  افراد نا آشنا و یا اینکه افرادی که دارای توانمندی لازم نیستند و یا اصلا دارای شغل نیستند هم ثبت نام کرده اند.
خدارحمی اضافه کرد: چطور فردی که دارای شغل نیست و هنوز وارد یک عرصه کوچک اجتماعی نشده است، می تواند  برای یک شهر تصمیم بگیرد.
وی افزایش تعداد نامزدهای انتخاباتی شورای شهر را نشان دهنده افزایش رشد سطح دانش اجتماعی و مشارکت مردم برشمرد و خاطر نشان کرد: افراد تحصیل کرده بی شماری در این دوره از انتخابات خود را در مظن امتحان اجتماعی قرار داده اند.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در پایان به مردم توصیه کرد که با انتخاب اصلح یک رأی آگاهانه بدهند تا  شاهد جامعه ای رو به پیشرفت و تعالی باشیم.

انتهای پیام/
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 6607
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *