800
۰

روحانی هیچ مدیر اهل سنتی را برای مناصب کلیدی پیشنهاد نکرد/ او به نامه های فراکسیون اهل سنت هم بی اعتناست

دبیر فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی اظهارات رئیس جمهور درباره ممانعت برخی نهادها از انتصاب مدیران اهل سنت را رد کرد و مسئولیت آن را متوجه دولت دانست.
hreshs
hreshs
به گزارش شستون، اظهار داشت: ادعای رئیس جمهور در خصوص تلاش برای بکارگیری مدیران اهل سنت در مناصب دولتی و مخالفت نهادهای خاص با آن منطبق بر واقعیت نیست.
 
دبیر فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: بر عکس ادعای رئیس جمهور، فراکسیون اهل سنت مجلس بارها در نامه های متعدد به رئیس جمهور برخی از مدیران توانمند از اهل سنت را برای جایگاه های مختلف پیشنهاد داد که هیچ واکنشی از سوی دولت به دنبال نداشت.
 
نادری خاطر نشان کرد: آقای رئیس جمهور صراحتاً و شفاف بگوید که کدام مدیر اهل سنت را برای چه پستی پیشنهاد داده که کسانی مانع شده باشند؟ ایشان کدام استاندار را تصمیم داشته از اهل سنت انتخاب کند که نشده؟
 
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وعده های دولت درباره مناطق اهل سنت نشین عملی نشده و این سخنان در مناظره های تلویزیونی از سوی آقای روحانی برای کسب رأی است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه حقوق قومیتها رعایت بشود یا نشود مسئولیت مستقیم آن با رئیس جمهور است و ایشان الان تا قدرت دارند به جای سخن گفتن، عمل کنند.

منبع: دانا
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 6618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *