800
۰

اجرای دستوالعمل‌های غرب در ایران توسط معاونت زنان ریاست جمهوری

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده گفت: معاونت زنان ریاست جهموری در طول این چهار سال دستورالعمل‌های غرب در ایران را به طور دقیق پیاده و زمینه نفوذ آنان در کشور را فراهم کرد.
hreshes
hreshes
به گزارش شستون؛کبری خزعلی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: در شرایطی که ما هنوز قوانین مصوب در حوزه زنان و خانواده و برنامه‌‌های  توسعه را به درستی اجرا نکرده‌ایم و هنوز اندر خم یک کوچه مانده‌ایم، معاونت امور زنان و خانواده در بعضی موارد عملکرد جدی و موفقی را داشته است. 
 
وی در رابطه با عملکرد این معاونت در چهار سال اخیر، گفت: این معاونت در طول سال‌های اخیر زمینه حضور و نفوذ دستگاه‌ها و آژانس های سازمان ملل را فراهم کرده است و تحت امر آن‌ها فعالیت‌های وسیعی را در راستای تغییر فرهنگ و تحول نظام اسلام به سوی نظام سکولار غرب و جهانی سازی برداشته است.
 
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در امور زنان در ادامه گفت: نمونه‌های آن در قراردادهایی که بین معاونت و آژانس‌های بین المللی بسته شده موجود است و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی هم آن را بررسی کرده و پس از اعلام غیر مجاز بودن آن‌ها، مسئله را به قوه قضائیه ارجاع داده است.
 
خزعلی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام، افزود: پیتر کوهانلو، مدیر مرکز اکثریت ایرانی‌های ساکن آمریکا، در آغاز سال 94 برای براندازی نظام جمهوری اسلامی طرح و نقشه راهی را در وال استریت ژورنال مطرح می کند که در صورت اجرای آن ایران به صورت نرم از درون پاشیده می شود.
 
وی در ادامه با اشاره به برخی از این موارد، گفت: پیشنهادات این طرح شامل ادعای نابرابری زن و مرد و دامن زدن به تضاد در این زمینه به عنوان مبارزه با تبعیض علیه زنان و رسیدن به تساوی، تشویق بی حجابی و آزادی پنهانی، تنبیه ایران به خاطر راه ندادن زنان به ورزشگاه‌ها در مسابقات مردان، تولید نهادهای موازی مانند مرجع ملی کودک و زن برای تضعیف نظام بوده است.
 
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در امور زنان، تصریح کرد: در نهایت جهت دهی برخی از سازمان‌های مردمی و نهادهای مرتبط با آژانس‌ها طبق منویات سازمان ملل و چند مورد دیگر از پیشنهادات پیتر کوهانلو، برای تقویت «دیپلماسی عمومی» در ایران برای پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
اجرای دقیق دستوالعمل‌های غرب در ایران توسط معاونت زنان ریاست جمهوری
 
خزعلی به برخی اقدامات معاونت زنان ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: این موارد برخی از اقدامات این معاونت است که نشان می‌دهد در اجرای دقیق همه دستورالعمل‌های غرب بر اساس کنوانسیون‌ها و برنامه‌های جنسیت محور که نهایت آن در برنامه توسعه پایدار دیده می‌شود، به خوبی عمل شده است.
 
وی به اعلام سهمیه بندی تحقیرآمیز برای زنان (30 درصد) در انتخابات اشاره و اضافه کرد: گویی زنان خود شایستگی لازم را ندارند و با زور سهمیه باید وارد شوند، همچنین اعتراض به قانون عدم حضور فیزیکی زنان در ورزشگاه‌ها، اعتراض به قوانین اسلام مانند اجازه همسر و غیره، ایجاد همایش برای زنان تن فروش و مسئله کارتن خواب‌ها که در عمل با قرآن و سوره نور تعارض صریح دارد، از جمله اقداماتی که در این راستا اجرا شده است.
 
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در امور زنان در ادامه، گفت: این معاونت با توجه به جایگاه خود، باید با یکسری قواعد خاص پیش برود تا بتواند موضوعاتی را که به زنان و خانواده مرتبط می‌شود را شناسایی و رفع کند.
 
خزعلی در رابطه با بحث مدیریتی این معاونت، گفت: معاونت زنان و امور خانواده باید مطابق با سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب نظام، زمینه سازی و برنامه ریزی انجام دهد و در همان راستا هم شاخص‌هایی برای بررسی میزان موفقیت و عدم آن و نیز بررسی عوامل شکست یا عقبگرد داشته باشد.
وی تصریح کرد: در دولت یازدهم، معاونت امور زنان با این چرخه مدیریتی بسیار فاصله دارد. نه در عرصه شناخت و نه در کسب تجربه و مهارت و نه عزمی که نسبت به اجرای قانون مصوب نظام لازم بوده، در این مدیریت مشاهده نشد.
منبع: دانا
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 6619
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *