800
۰
مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه سیب و سوران:

بسیج سازندگی حاصل اندیشه مقام معظم رهبری/فرآوری ضایعات خرما در سایه ایجاد صنایع تبدیلی کوچک

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ی سپاه شهرستان سیب و سوران ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری، گفت: بسیج سازندگی حاصل اندیشه ی مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی و یاری رساندن به مردم نیازمند است.
hrtses
hrtses
جواد جهاندیده مسئول بسیج سازندگی ناحیه ی سپاه شهرستان سیب و سوران در گفتگو با خبرنگار شستون ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی حاصل اندیشه ی مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی و یاری رساندن به مردم نیازمند است.
 
وی در ادامه سازندگی درراستای آموزشی و علمی، درعرصه فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و اشتغال زایی، عمران و آبادانی مناطق محروم را از جمله فعالیت های مهم بسیج سازندگی از بدو تشکیل تاکنون عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری بسیج سازندگی فعالیت خود را بر این پنج محور آغاز کرده است.
 
جهاندیده اظهار داشت: بسیج سازندگی در عرصه های مختلف از جمله حوادث غیر مترقبه سریعترین حضور را داشته و عملکرد بسیار خوبی در کارنامه ی خود ثبت کرده است.
 
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ی سپاه سیب و سوران اضافه کرد: عرصه اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از ماموریت های سپاه پاسداران است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به وظایف بسیج سازندگی اضافه شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود ضایعات خرما در شهرستان سیب و سوران و معرفی این شهرستان به عنوان قطب فرآوری خرما، ایجاد قطب های صنایع تبدیلی کوچک یکی از ماموریت های بسیج سازندگی در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال جهت ایجاد اشتغال و جلوگیری از هدر رفت ضایعات حاصل از محصولات کشاورزی و حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی می باشد.
 
 جهاندیده در پایان اذعان داشت: اعزام گروههای جهادی به اردوهای یک روزه و سه روزه به مناطق محروم، ایجاد گروه جهادی سردار شهید حاج محبعلی فارسی متشکل از کارکنان ناحیه جهت انجام فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی و کمک به کشاورزان در برداشت محصول گندم، توزیع 20 بسته سبد غذایی و 20 بسته ی فرهنگی در مناطق محروم عشایری جمعا به ارزش 20 میلیون ریال، تقدیرازفعالان عرصه های اقتصادمقاومتی وبسیج سازندگی، فراخان مسابقه ی مقاله نویسی با موضوع تبیین شعار سال " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" ، مشارکت بسیجیان اصناف سطح شهرستان در امضا طومار حمایت از تولید داخلی و اشتغال پایدار و همچنین تنظیم و توضیع نشریه ی دیواری " تولید داخلی، اقتصاد مردمی" از جمله مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته ی سازندگی می باشد.
 
انتهای پیام//
 
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 6623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *