800
۰

شهادت 3 مامور ناجا سیستان و بلوچستان در یک تعقیب و گریز/ 13 شهید در 10 روز

در یک تعقیب و گریز در محور خاش- سراوان روز گذشته 3 تن از پرسنل نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان بر اثر برخورد با کامیون به شهادت رسیدند.
htrsd
htrsd
به گزارش شستون، روز گذشته اخباری مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پژو 405با يك دستگاه كاميون در 12 كيلومتري محور خاش به سراوان و مرگ چهار نفر در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
در ادامه این اخبار آمده بود که سه تن از فوت شدگان مامورین نیروی انتظامی استان بودند که در یک تعقیب و گریز به شهادت رسیده اند. 

عليرضا سرگزي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بر اثر برخورد يك خودرو پژو405 با يك دستگاه كاميون در 12 كيلومتري محور خاش به سراوان چهار نفر در سرصحنه جان خود را از دست دادند و يك نفر نيز مجروح شد.
 
وي با بيان اينكه سه فرد فوت شده از پرسنل نیروی انتظامی از سرنشينان پژو 405 بودند و فرد فوت شده ديگر نيز راننده كاميون بوده است، تصريح كرد: در اين حادثه بلافاصله و در كمترين زمان ممكن تعداد 2 دستگاه آمبولانس با 4 نيروي امدادي از پايگاه هاي اورژانس ثابت سه راهي خاش و دشت رباط و هلال احمر به محل حادثه اعزام و يك مجروح را به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش منتقل کردند.
 
سرگزي با بيان اينكه همواره بيشتر حوادث در محورهاي مواصلاتي شهرستان خاش رخ مي دهد، گفت: امدادگران فوريت هاي اورژانس همواره در جهت امدادرساني و خدمات رساني به مصدومان در كمترين زمان در محل حادثه حاضر و درمان هاي اوليه را انجام و مصدومان را به مراكز درماني اعزام مي كنند.
 
وي اظهار كرد: علت اين حادثه از سوي كارشناسان پليس راهور در دست بررسي است.
 
قابل ذکر است در روز های اخیر تعداد 10 تن از پرسنل ناجا در یک اقدام تروریستی در منطقه میرجاوه به شهادت رسیدند.
منبع: عصرهامون
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 6627
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *