800
۰

حضور حداکثری درانتخابات جلوه اقتدار ملت ایران در عرصه بین المللی است/ انتخابات، اراده ملت در اداره کشور را اثبات می کند

ائمه جمعه و جماعات اهل سنت جاسک حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی دانسته و تاکید کردند: آحاد مردم باید در این امر مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.
hrtes
hrtes
به گزارش شستون؛ ائمه جمعه وجماعت اهل سنت جاسک با تاکید بر حضور حداکثری درانتخابات اظهار کردند:حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بیانگر اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران در عرصه بین المللی است و انتخابات در کشور ، انتخاب بین صالح و اصلح است.
حضور حداکثری درانتخابات جلوه اقتدار ملت ایران در عرصه بین المللی است
شیخ محمد عقیل شیهک زهی، امام جمعه اهل سنت جاسک در گفت وگو با مکران نیوز؛ با تاکید بر مشارکت آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: شرکت در انتخابات فقط انداختن رای در صندوق نیست بلکه حضور گسترده مردم نشانه اقتدار، وفاداری، اهتمام و توجه آنان سرنوشت کشور و پاسخی محکم به توطئه های دشمنان است.
شیهک زهی با اشاره به حضور مردم شیعه و سنی جاسک در کنار هم پای صندوق‎های اخذ رای افزود: امروز دنیا باید شاهد باشد که برادران و خواهران شیعه و سنی این سرزمین در کنار یکدیگر با اتحاد و یکپارچگی برای سربلندی کشور خود در صحنه حاضر هستند و هیچ‎گاه صحنه را برای عرض اندام جهانخواران و شیاطین خالی نخواهند گذاشت.
خطیب جمعه اهل سنت جاسک برگزاری این دوره از انتخابات را با اهمیت و مهم دانست و گفت: شرکت گسترده و باشکوه مردم در این صحنه سیاسی، مهم و ضروری است و باید با حضور پرشور در این عرصه سرنوشت ساز،حمایت خود از نظام و انقلاب به دشمنان نشان داد.
وی در خاتمه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را بیانگر اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران در عرصه بین الملل خواند.
حضور آگاهانه در انتخابات دشمنان را ناامید می کند مولوی راشد بندار، امام جماعت مسجد بلال یکبنی نیز با بیان اینکه ملت ایران باید بدانند که در کارزار انتخابات توسط دشمنان نظام اسلامی، امید و شانتاژ جدیدی به آنها برا ی عدم شرکت در این آوردگاه صورت میگیرد،تصریح کرد: این ملت با حضور آگاهانه خود در انتخابات پیش رو،امید دشمنان را به یاس تبدیل می کنند.
مولوی راشد بندار افزود: حضور حداکثری در پای صندوق های رای باعث ناامیدی دشمن می شود که البته انتخاب فرد اصلح نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه واقع شود.
وی اضافه کرد:شرکت در انتخابات برای همه ما ایرانی ها وظیفه است، زیرا سرنوشت ما در این انتخابات تعیین می شود.
حضور حداکثری در انتخابات، کشور را در مقابل تهدیدات بیمه می کند مولوی دادمحمد مچانی، امام جمعه گابریگ جاسک گفت:امروز عزت، استقلال، موفقیت و سربلندی مسلمانان در جهان در گسترش وحدت است.
مولوی مچانی بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و افزود: اعتقاد به قرآن و سنت رسول الله (ص) از ویژگیهای یک نماینده اصلح است.
وی با بیان اینکه شرکت حداکثری مردم در انتخابات، کشور را در مقابل هرگونه تهدیدی بیمه می کند، گفت: مردم می توانند با انتخاب افراد اصلح زمینه رشد، توسعه و عمران شهر و روستای خود را فراهم کنند.
انتخابات در کشور ، انتخاب بین صالح و اصلح است محمدنبی گرگیج،امام جماعت مسجد جامع بحمدی جاسک نیز حضور حداکثری در انتخابات را مانع دستیابی دشمن به اهداف پلیدش خواند و اضافه کرد: مشارکت در انتخابات به معنای تعیین سرنوشت خود و فرزندانمان است و از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است.
محمدنبی گرگیج اظهار داشت: دشمنان اسلام و نظام تمامی امکانات خود برای کمرنگ جلوه دادن نقش مردم در حکومت بکار گرفته اند و حضور آگاهانه و پرشور ملت درانتخابات، اراده ملت در اداره امور کشور را اثبات خواهد کرد.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات و انتخاب اصلح از سوی مردم تصریح کرد: مردم باید شناخت کافی از داوطلبان داشته باشند و با بصیرت و شناخت لازم از سوابق، وابستگی و مردمداری نامزدها رای دهند چرا که انتخابات در کشور ، انتخاب بین صالح و اصلح است.
منبع: دانا
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 6635
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *