800
۰

ضرب و شتم دانش آموز دندان او را لق کرد

سریال تلخ ضرب و شتم دانش آموزان، بار دیگر در یک مدرسه شهرستان ماهنشان استان زنجان اتفاق افتاد و این بار دندان دانش آموز لق شد.
rheshes
rheshes
به گزارش شستون، بدون شک تعلیم و تربیت و اهمیت نقش معلمی بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا به مدد هزاران معلم دلسوز بوده است که امروز ایران ما دارای هزاران نخبه و دانشمند و صاحب نظر در علوم معارف مختلف است.
با این حال نباید از این حقیقت نیز چشم پوشید که بواسطه انحراف روحی و اخلاقی برخی شبه معلمان نه تنها دانش آموزان چیزی نمی آموزند بلکه با آسیب های شدید روحی و روانی نیز روبرو می گردند. بار دیگر قطار ضرب و شتم دانش آموزان به ماهنشان رسیده و  این بار در کلاس مدرسه شهید صلاحی ماهنشان ایستاد.
ماجرا را از زبان پدر دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی " آقای جلال کاکایی" دنبال می کنید که وی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری مهرزنجان افزود: پسرم مهدی کاکایی روز چهارشنبه که از مدرسه به خانه برگشت متوجه شدم که صورت او کبود شده است و رد سیلی در صورتش دیده می شود.
وی ادامه داد: پرسیدم که چه شده است و ابتدا فکر کردم با بچه ها دعوا کرده ولی بعدا خودش گفت که معلم آمده و بر اساس حرف معلم دیگری که احمالا گفته بود اینها شلوغ می کردند، مهدی را صدا کرده بود.
پدر این دانش آموز با بیان اینکه این دانش آموز حافظ پنج جزء قرآن کریم است گفت: این دانش آموز فکر کرده بود که وی را به کلاس قرآن می برند.
وی به نقل از یک معلم نقل می کند که رفتم دفتر مدرسه و دیدم که این دانش آموز گریه می کند.
کاکایی ادامه داد: حتی در آن موقع ناظم و یا مدیر در مدرسه نبوده که نظارت کند.
وی گفت: بعدا ناظم دانش آموز را از دست معلم گرفته و گفته بود که این دانش آموز شلوغ نمی کند .
کاکایی تصریح کرد: من روز بعد از این ماجرا پیش رئیس آموزش و پرورش ماهنشان رفتم و ماجرا را با او در میان گذاشتم و به او یک نامه دادم.
کاکایی گفت:معلم بدون علت دانش آموز را تنبیه نمی کند بلکه اولیاء دانش آموز را به مدرسه فرا می خواند .
وی با بیان اینکه نزدیک 10 تا سیلی بر صورت پسرم زده است، گفت: حراست آموزش و پرورش گفته بود یک توصیه می نویسیم و او را عوض می کنیم.
ضرب و شتم دانش آموز ماهنشانی دندان او را لق کرد/ کاکایی: پسر من آسیب روحی دیده است+ سند
وی ادامه داد: تعویض معلم به درد ما نمی خورد؛ پسر من آسیب روحی دیده و از لرزش بدن خود می گفت شنبه به مدرسه نمی روم.
وی ادامه داد جای سیلی به صورت باقی نمی ماند ولی دندان پسرم لق شده است.
پدر مهدی کاکایی از زبان "مهدی کاکایی" دلیل تنبیه خود را شلوغ کردن بچه ها ذکر می کند که خودش نیز در کنار دیگر دانش آموزان بوده است.
جلال کاکایی افزود: پسرم در سطح استان دانش آموز ممتاز بوده و حافظ قرآن است و بعد از مدرسه غالبا به تبلیغات و کلاس قرآن می رود.
گفتنی است این دانش آموز یکی از دانش آموزان مدرسه شهید صلاحی ماهنشان است .
وی با تاکید بر اینکه اگر ناظم در مدرسه بود شلوغی نمی شد، گفت: معلم بعد از آمدن مهدی به منزل با من تماس گرفته و با ملایمت با مهدی صحبت می کرد .
پیش از این نیز پرده گوش حسین کشاورز، دانش آموز مقطع هفتم در دندی بر اثر سیلی و تنبیه معلم وی آسیب جدی دیده بود.
منبع: دانا
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 6639
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *