800
۰
مسئول بسیج سازندگی سپاه سراوان:

حضور 2 هزار جهاد گر بسیجی در اردوهای جهادی سراوان/توزیع هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی میان مردم

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سراوان گفت: دو هزار نفر از جهادگران و نقش آفرینان بسیج در اردوهای جهادی حضور داشته اند که عمده فعالیت آنان برداشت محصولات کشاورزی و هرس نخیلات بوده است.
hreshse
hreshse
میرزایی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سراوان در گفتگو با شستون مردمی کردن اقتصاد، افزایش روحیه مردم و بهبود فعالیت های اقتصادی روستاها از جمله اهداف سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: از سال ۹۳ تا ۹۵ پروژه های  مختلفی در حوزه های متفاوت در راستای کمک به مردم محروم منطقه انجام شده است.
وی افزود: احداث و مرمت دو مسجد در منطقه کوهک و اسفندک، مرمت و بهسازی سه حوزه علمیه، احداث خانه عالم در اسفندک، احداث ۶ واحد مسکونی برای افراد مستضعف در روستاهای مرزی، آب رسانی به روستاهای مرزی، احداث سرویس بهداشتی وحمام، احداث دستگاه تصفیه آب روستایی از جمله اقدامات انجام شده در راستای عمرانی و آبادانی از سوی بسیج سازندگی سراوان با همکاری قرارگاه شهید سجاد در سطح شهرستان بوده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، گفت: هشت واحد دستگاه کوچک تولید بلدرچین برای متقاضیان در این حوزه در سطح شهرستان خریداری شده است که هم اکنون کارآفرینان به تولید و پرورش بلدرچین مشغول هستند و از این راه امرار معاش می کنند.
میرازیی طرح هجرت را یکی از برنامه های بسیج سازندگی برای پرکردن و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان برشمرد و ادامه داد: تعداد ۴۵۰ دانش آموز در قالب طرح هجرت با همکاری آموزش و پرورش حضور داشتند که بهسازی مدارس، رنگ آمیزی و دیوار نویسی از فعالیت دانش آموزان در این طرح بوده است.
وی تصریح کرد: دو هزار نفر از جهادگران و نقش آفرینان بسیج در قالب اردوهای جهادی حضور داشته اند که عمده فعالیت آنها برداشت محصولات کشاورزی و هرس نخیلات بوده است.
میرزایی در پایان افزود: توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان روستاهای مرزی و محروم، توزیع ۴۵۰ بسته البسه و پوشاک به افراد بی سرپرست و دانش آموزان مناطق محروم، توزیع هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در حاشیه برگزاری رزمایش ها و بیمارستان های صحرایی از جمله اقدامات فرهنگی بسیج سازندگی شهرستان سراوان بوده است.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 6643
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *