800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر مهرستان:

عدم وجود پایگاه انتقال خون در مهرستان مشکل عمده اهدا کنندگان/جوانان مهرستانی از طرح اهدای خون استقبال می کنند+تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر مهرستان با اشاره به اینکه واحد سیاری از سراوان برای گرفتن خون به مهرستان آمده است، گفت: شهرستان مهرستان پایگاه انتقال خون ندارد.
rgbesbes
rgbesbes
به گزارش شستون، پرسنل، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان مهرستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر طی اقدامی خداپسندانه با اهدای خون لبخند را بر لبان نیازمندان به خون نشاندند.
 
محمدعلی حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: اهدای خون به مناسبت هفته هلال احمر انجام شده است.
 
وی کمک به بیماران تالاسمی و نیازمندان به خون را از اهداف خود عنوان کرد و اظهار داشت: 63 نفر از امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر مهرستان خون اهدا کرده اند.
 
حسینی با اشاره به اینکه هر سه ماه این نهاد اقدام به اهدای خون می کند، تصریح کرد: یک واحد سیار برای گرفتن خون از سراوان به مهرستان آمده است.
 
وی عدم وجود پایگاه انتقال خون در مهرستان را از مشکلات عمده اهدا کنندگان خون دانست و افزود: با راه اندارزی پایگاه انتقال خون جوانان مهرستانی از این طرح استقبال خواهند کرد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر مهرستان در پایان خواستار حضور مکرر و تدریجی اهدا کنندگان خون شد و گفت: این کار خداپسندانه را رها نکنید.


انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 6644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *