800
۰

سند۲۰۳۰ دامی بود برای استعمار فرهنگی کشور/ غرب زده ها داخلی به دنبال غربی کردن کشور هستند

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰، سند نفوذ فرهنگی کشوراست گفت: این سند یک دام برای استعمار فرهنگی کشور بود که توسط یونسکو برنامه ریزی شده است.
heshsee
heshsee
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  پیام دلیجان؛ در خصوص سند ۲۰۳۰ گفت: سند ۲۰۳۰ سند نفوذ فرهنگی کشور است.
سلیمی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ مقدمه ای برای سلطه دشمن در سایر عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و استعمار کشور است اظهار کرد: این سند یک دام برای استعمار فرهنگی کشور بود که توسط یونسکو برنامه ریزی شده است.
وی با تاکید براینکه پنتاگون با تصویب و ابلاغ این سند قصد سلطه بر کشورهای مختلف را دارد افزود: خروجی سند ۲۰۳۰ یک تحصیل کرده سکولار برای کشور است که رهبر انقلاب با تیز بینی به این موضوع ورود پیدا کردند.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تعارض این سند با فرهنگ کشور مکرر به آقایان گوشزده کرده بودند ولی ساده اندیشی بعضی از افرادی که در وزارت علوم و آموزش و پرورش رسوخ کرده اند باعث شد این سند را امضا کنند.
سلیمی تاکید کرد: با توجه به اینکه این سند در مجلس شورای اسلامی مصوب نشده بود، عمل به این سند غیر قانونی است.
وی با اشاره به اینکه تعجب آور است که مسئولان وزارت آموزش و پرورش و علوم با این شدت به دنبال اجرایی کردن این سند هستند ادامه داد:در چند سال اخیر سندهای ملی از جمله «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»، «سند جامع علمی کشور» و «سند چشم‌انداز ۲۰ ساله» که به خوبی شاخص‌های کمی و کیفی را که با فرهنگ و اعتقادات کشور ما همخوانی دارد را تبیین کرده اند، هنوز اجرایی نشده و بر زمین مانده است.
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این رفتارها نشانگر این است که غرب زده ها در کشور به دنبال غربی کردن کشور از سطر تا ذیل هستند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یک عده امروز، دیگران را کودن می دانند، برای هیچ کس فهم و ارزش قایل نیستند و همین ها منشا ورود این خسارت بر کشور هستند.
منبع: دانا
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 6659
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *