800
۰
در جمع امداد گران عنوان شد:

صلیب سرخ وهلال احمر بزرگترین شبکه بشر دوستانه جهان

رئیس هلال احمر سیب و سوران در جمع جوانان و امدادگران گفت: حاضر صليب سرخ و هلال احمر بين‌المللی بزرگ ترين شبكه بشردوستانه غيرسياسی و امداد رسانی جهانی را تشكيل مي ‌دهد.
gjhrdgh
gjhrdgh
به گزارش شستون، جلسه امدادگران، نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر با حضور جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ در محل این اداره برگزار شد.
 
در این جلسه دین محمد ‌جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران ضمن تبریک هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ از حضور فعال و مستمر امدادگران و نجاتگران در حوادث و سوانح گوناگون تقدیر و تشکر کرد.
 وی با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: هـر كـس نفسی را زنـده كـنـد گويا همه مردم را زنده كرده است.
 
رئیس جمعیت هلال احمر سیب و سوران ادامه داد: کمک ها و تلاش های نجاتگران در راستای نجات جان تمامی انسانها از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی اذعان داشت: جايگاه جمعيت هلال احمر از نظر عرف بين‌المللی بسيار حائز اهميت است و در حال حاضر صليب سرخ و هلال احمر بين‌المللی بزرگ ترين شبكه بشردوستانه غيرسياسی و امداد رسانی جهانی را تشكيل مي ‌دهد.
 
جهاندیده اظهار امیدواری کرد که فعال تر و توانمند تر از سالهای گذشته برای خدمت و نجات جان انسانها تلاش کنیم با این امید که هیچ وقت و زمانی حادثه ای رخ ندهد که لازمه ی حضور نیروهای هلال احمر را نداشته باشیم .
 
 رئیس جمعیت هلال احمر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع دهستان سیب با شعار جمعه ایمان و ایمنی و تشریح اهداف و برنامه ها در سال جاری ، ایجاد ایستگاه اندازه گیری فشار خون و قند خون، افتتاح چند پروژه  را از برنامه های هفته ی هلال احمر عنوان کرد.
 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 6665
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *