800
۰
در همایش روز ماما مطرح شد

مهم بودن نقش ماما در حفظ سلامت مادران باردار

فرماندار سراوان در همایش روز ماما گفت: ماما نقش مهمی را در حفظ بهداشت و سلامت مادران جامعه ایفا می کند.
htrrdrd
htrrdrd
به گزارش شستون، روز گذشته همایش روز ماما و تقدیر از فعالین عرصه بهداشت و سلامت با حضور درویش نارویی فرماندار، حجت السلام والمسلمین عزیزپور رئیس دادگستری، ملازهی بخش دار، رضازاده پراپری رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) در سالن اجتماعات بهورز شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان برگزار شد.
در این همایش درویش ناروئی فرماندار شهرستان سراوان ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: ما قدر دان ماما های تلاش گر جامعه هستیم.
وی در ادامه افزود: ماما نقش مهمی را در بهداشت و سلامت جامعه به خصوص حفظ و نگه داری مادران باردار از وضع حمل تا زایمان ایفا می کند.
فرماندار سراوان با بیان اینکه بعد از انقلاب در حفظ مادران باردار از روش های بهداشتی و علمی جدیدی در فرایند مراقبت و نظارت استفاده می شود، اظهار داشت: در سال های اخیر شاهد پیشرفت های با اهمیتی در زمینه بهداشت خانواده بوده ایم.
وی خاطر نشان کرد: برای مادرانی که در مناطق مرزی سراوان زندگی می کنند امکانات بهداشتی مناسبی فراهم شده است.
ناروئی با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول سلامت خانواده پرداخت هزینه های بالای درمان را از روی دوش آنها برداشته است، تصریح کرد: فراهم کردن تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی در کشور اقدامب ارزشمند است.
وی در پایان با بیان اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باید دقت کافی را داشته باشند، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هائز اهمیت است.
 
انتهای پیام/1675
 
 
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 6674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *