800
۰

میزان واردات دختر وزیر آموزش و پرورش به اندازه یک مغازه لباس فروشی است/ 200 میلیون که رقمی نیست!

محمد رضا بادامچی در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر واردات لباس توسط دختر وزیر آموزش و پرورش گفت: این رقمی هم که مطرح کردند، رقمی نبوده، یک مغازه معمولی لباس فروشی هم به همین اندازه لباس دارد و می‌فروشد.
tjhrrjddr
tjhrrjddr
به گزارش شستون، محمد رضا بادامچی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر واردات لباس توسط دختر وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تا جایی که من اخبار را بررسی کردم این موضوع بیشتر شبیه به اتهام است و در حدی نبوده که در آستانه انتخابات در رسانه‌ی ملی مطرح شود.
 
وی افزود: این رقمی هم که مطرح کردند، رقمی نبوده، یک مغازه معمولی لباس فروشی هم به همین اندازه لباس دارد و می‌فروشد.
 
عضو فراکسیون امید گفت: شما به یک مغازه لباس فروشی اگر سری بزنید می‌بینید که سرمایه‌ یک لباس فروشی حتی در شهرستان‌ها هم خیلی بیشتر از 200 میلیون تومان است.
 
بادامچی در خصوص عضویت دانش آشتیانی در هیئت مدیره یک شرکت و عدم تطبیق این موضوع با اصل 141 قانون اساسی گفت: چون این مسائل در ایام نزدیک به انتخابات و آن هم از طرف افراد مقابل کاندیداها مطرح شده است بیشتر شبیه به یک اتهام است.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " آیا واردات لباس، حتی به صورت قانونی در شرایط فعلی به نفع کشور است؟" گفت: من این‌ها را تایید نمی‌کنم، موضوع اشتغال بحثی است که باید در جای دیگر به آن پرداخته شود و جای خود را دارد ولی اینکه این مسائل چه زمانی و کجا مطرح می‌شود مهم است و به نظر من شائبه اتهام و رای آوری دارد.
 
عضو فراکسیون امید در پایان گفت: ما در اقتصاد مقاومتی می‌خواهیم بنیه داخلی را تقویت کنیم و این مسئله‌ای که شما می‌گویید در این زمینه صحیح است و صادرات و واردات هم قانون مخصوص خود را دارد ولی اینکه ما این مسائل را در ایام انتخابات برای رای آوری مطرح کنیم جای تاسف دارد.
منبع: دانا
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 6679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *