800
۰

مولاوردی: سند 2030 خیلی هم خوب است!

علی‌رغم وجود اسناد و مدارک متعدد، مولاوردی مدعی شد دولت‌مردان هیچ‎‌گاه نگفته‌اند برجام سایه جنگ را برداشته است.
rheshs
rheshs
به گزارش شستون، شهین‌دخت مولاوردی ظهر دیروز در همایش بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه‌ی زنان و خانواده که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد با بیان اینکه آنچه به دولت یازدهم ارث رسیده بود، دولتی در پرتگاه سقوط بود، عنوان کرد: ما از نظر سیاست داخلی و خارجی به بن بست رسیده بودیم، شاه کلید وعده‌های روحانی آرامش در سیاست و آسایش در اقتصاد و امنیت بود.
وی بیان داشت: رای زنان و جوانان حماسه ۹۲ را خلق کرد که رای به تغییر بود؛ ما شاهد مسیر سخت بودیم اما توانستیم برجام را به سرانجام برسانیم و یک بازی بر-برد خلق کنیم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه درپی سیاست‌های ایجاد شده توسط روحانی تمام مشکلات اجتماعی حل شد، ابراز کرد: گشایش‌‌های برجام تاثیر خودش را بر بخش اجتماعی خواهد گذاشت، برنامه اصلی ما افزایش اعتماد به نفس زنان و ارتقاء اعتماد عمومی زنان به دولت، بوده است.
وی توضیح داد: اولین‌های زنان در دولت روحانی رقم خورد و در چهارچوب سیاست راهبردی دولت یازدهم قالب‌های مختلفی را اجرا کردیم؛ از آبرو، حیثیت و پرونده‌های قضایی مختلف گذشتیم تا دولت به اینجا برسد.
این مقام مسئول در واکنش به انتقاد دانشجویان از بیرون انداخته شدن تعدادی از منتقدین دولت توسط اعضاء انجمن اسلامی دانشگاه تبریز، تصریح کرد: ما تنها دولتی هستیم که منتقدین را تحمل کردیم واجازه حضور به شما را در اینجا دادیم!
وی متذکر شد: وعده رئیس جمهور بیمه زنان بود اما به دلیل بار مالی و نبود ارزش‌گذاری کار زنان دلیل عدم تصویب این موضوع بوده است، پژوهشی برای ارزش گذاری این برنامه در حال انجام می‌باشد و این بیمه شامل تمام زنان خانه‌دار نخواهد شد.
مولاوردی در واکنش به نوشته‌های دانشجویان در انتقاد از جمله‌ی دولت‌مردان مبنی بر اینکه برجام سایه جنگ را برداشته است، مدعی شد: دولت هیچ وقت نگفت سایه جنگ را برجام برداشته است، اگر مدرک دارید بیاورید!
وی درباره‌ی سند 2030 و انتقاد رهبر معظم انقلاب درباره‌ی آن نیز گفت: ۲۰۳۰ مخفیانه امضا نشده، این سند برای آموزش برابر دختران و پسران بسیار هم خوب بوده است.
گفتنی است در این بین دانشجویان خواستار پرسش و پاسخ شدند که مجری برنامه با رد این درخواست، مطالبه‌گران را اغتشاش‌گر خواند و در ادامه‌ی جملات وی، معاون رئیس‌جمهور نیز گفت: ما آزادی بیان و پس از بیان داریم.
منبع: دانا
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 6681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *