800
۰
در مراسم بزرگداشت روز معلم عنوان شد

ظهور مهدی (عج) اعتقاد مشترک شیعه وسنی/باور به مهدویت یکی از ضروریت های دین اسلام

استاد بنیاد مهدویت کشور گفت: باور به مهدویت یکی از ضروریت های دین اسلام است و اگر کسی منکر حضرت مهدی (عج) شود کافر محسوب می شود.
rheshes
rheshes
به گزارش شستون، جلسه ای به مناسبت بزرگداشت روز معلم و نیمه شعبان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حججی از اساتید بنیاد مهدویت کشور، محمدرضا طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عودی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی و جمعی از اساتید و مسئولین در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حججی استاد بنیاد مهدویت کشور ضمن تبریک ایام شعبان گفت: ما در آموزه های اسلامی و در مهدویت به صورت مشترک بین فرق های اسلامی اعتقاد راسخ و مستحکمی داریم و پیامبر خبر ظهور مهدی موعود (ع) را داده اند، که در کتب شیعه و سنی آمده است.
وی با بیان اینکه باور به مهدویت یکی از ضروریت های دین اسلام است و اگر کسی منکر حضرت مهدی (عج) شود کافر محسوب می شود، اظهار داشت: امام مهدی(ع) به فرقه و جریان دینی خاصی اختصاص ندارد و فرا مذهبی است.
استاد بنیاد مهدویت کشور با اشاره به اینکه برخی از علما روایات در مورد مهدی موعود (عج) را در حد تواتر می دانند، تصریح کرد: روایتی که از آن افراد زیاد روایت کرده باشند و کسی نتواند آن را کذب بداند متواتر خوانده می شود.
وی ظهور حضرت مهدی (ع) ، خبر ظهوری که پیامبر (ص) از آن خبر داده است، برقرای عدالت در دنیا، غایب بودن آن حضرت و متولد شدن دوباره او را از اعتقادات فرق اسلامی دانست و بیان داشت: امام مهدی (ع) ظهور می کند و زمین را پر از عدل خ.اهد کرد همان گونه که قبل از آمدنش زمین را ظلم وجور فرا می گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین حججی با اشاره به اینکه مردم زندگی خود را باید در راستای ظهور قرار دهند، اذعان داشت: زمینه سازی و آمادسازی جامعه نقش مهمی در جایگاه ظهور دارد.
وی در پایان گفت: برخی معتقد هستند که حضرت مهدی (ع) به دنیا خواهد آمد و با اسلام فراگیر دنیا را از جهل نجات خواهد داد.
انتهای پیام/1675
 
 
 
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 6698
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *