800
۰
مسئول اجرایی دفتر نمایندگی نهاد رهبری مجتمع آموزش عالی سراوان خبر داد

راه اندازی چهارمین ایستگاه صلواتی در مجتمع آموزش عالی سراوان

مسئول اجرایی دفتر نمایندگی نهاد رهبری از راه اندازی چهارمین ایستگاه صلواتی در مجتمع آموزش عالی سراوان خبر داد.
hjnrsdhjg
hjnrsdhjg
بهروز فراهی مسئول اجرایی دفتر نمایندگی نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در گفتگو با شستون از راه اندازی چهارمین ایستگاه صلواتی در این مجتمع خبر داد و اذعان داشت: در سال جاری ایستگاه های صلواتی جهت گرامیداشت ولادت حضرت عباس (ع)، امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) در این مجتمع راه اندازی شده است.
وی ترویج فرهنگ دینی و مذهبی، انجام فعالیت های فرهنگی و گرامیداشت ایئمه معصومین (ع) را از اهداف برگزاری این ایستگاه صلواتی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور و مشارکت برادران شیعه و سنی در این مناسبت ها نشان از وحدت بین آنها است.
فراهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: انتظار منتظران مهدی موعود، در درجه اول، انتظار استقرار عدالت است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این مناسبت ها در این مجتمع برگزار می شود ولی در سال جاری به صورت خودجوش با حضور و استقبال بهتر دانشجویان ایستگاه صلواتی برگزار شد.
مسئول اجرایی نهاد مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان اذعان داشت: نیمه شعبان از چنان اهمیتی برخوردار است که هم ردیف شب های قدر قرار دارد و باید از چنین ایستگاه های صلواتی برای کسب خیرات وبرکات بهره برد.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: شعبان ماه شریفی است و آن ماه من است، حاملان عرش آن را بزرگ می‌شمارند و حق آن را می‌شناسند، آن ماهی است که در آن همچون ماه رمضان، روزی بندگان زیاد می‌شود.
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 6710
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *