800
۰

بخش قابل توجهی از رساله دکترای روحانی از کتاب من کپی شده است/ممکن است سرقت علمی رئیس جمهور از کتابم را از طریق قوه قضاییه پیگیری کنم

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سرقت علمی حسن روحانی از کتابش گفت: ممکن است این موضوع را از طریق قوه قضاییه هم پیگیری کنم.
gshtesh
gshtesh
به گزارش شستون، آیت الله علی اکبر کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به سرقت علمی حسن روحانی از کتابش اظهار داشت: ممکن است این موضوع را از طریق قوه قضاییه هم پیگیری کنم.
 
وی با بیان اینکه این موضوع را طی نامه‌ای به اطلاع رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس رسانده استT افزود: بر اساس بررسی‌های که بنده انجام دادم بخش قابل توجهی از رساله دکترای روحانی از کتاب "حکم ثانوی در تشریع اسلامی" بنده گرفته شده است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نامه بنده به مجلس هنوز نتیجه‌ای نداشته و در اسرع وقت این موضوع را پیگیری می‌کنم.
 
گزارش نهایی  پروژه ارزیابی اصالت رساله‌ دکتری حسن روحانی طی روزهای گذشته منتشر شد
.
در بخشی از این گزارش امده است : در رساله دکترای حسن روحانی، از ده‌ها کتاب و مقاله مختلف، سرقت کلمه به کلمه یا موزائیکی انجام شده و به برخی از منابع ارجاع داده و به مابقی هیچ گونه ارجاعی نداده‌اند؛ کتاب‌ها و مقالاتی از آیت‌‌الله علی‌اکبر کلانتری، ضیاءالدین سردار، نوئل کالسون، حمید عنایت، وائل حلاق، سید ابوالاعلی مودودی، پاتریک بنرمن، هاشم کمالی، ویلیام مونتگومری وات از جمله پرتکرارترین قربانیان این سرقت کم سابقه‌اند.
  منبع: دانا
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 6785
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *