800
۰

دوران اعتدال‌گرایی جریان اصلاحات مُرد/روحانی "۵۶" بار به منتقدانش ‌بدگویی کرد

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه آمریکا جز زبان تقابل زبان دیگری نمی‌فهمد، گفت: دوران اعتدال‌گرایی جریان اصلاحات مُرده است.
reshs
reshs
به گزارش شستون، حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابل اظهار داشت: عدم رعایت میلیاردر، لیبرال و شایسته‌سالاری از مشکلات دولت یازدهم محسوب می‌شود.
وی افزود: باید کسی که معتقد به دین، اعتقادات و فرهنگ اسلامی بوده موفق شود نه کسانی که لیبرال را به نام اسلام پیاده کنند.
رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه رئیس جمهور ما باید قسط را اجرا کند و لیبرال نباشد، تصریح کرد: به دنبال کلمه قسط هستیم تا هر که سهمی دارد به او داده شود و هر که سهمی ندارد از او گرفته شود.
عباسی با اشاره به اینکه امروز انتخاب بین قاضی و دیپلمات است، گفت: دیپلمات کسی است که هست و نیست دانشمندان هسته‌ای را دو دستی تقدیم دشمن کرد، کسی که به جای برداشتن تحریم می‌گوید قدرت موشکی کم شود، کسی که ادعای امنیت‌آوری دارد اما در مقابل امنیت کشور است.
وی با بیان اینکه شخصی که 56 بار به منتقدین خود بدگویی کرده و 34 بار مخالف منویات رهبری عمل کرده دیپلمات نیست، افزود: اینکه رئیس دولت یازدهم گفته دکتری حقوق دارد در این 25 سال در کجا با این دکترا وکالت کرده است؟
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه دیپلمات کسی است که ادعای اعتدال‌گرایی دارد، اما این چهار سال بیشترین رفتار تند را با منتقدان خود دارد، خاطرنشان کرد: اعتدال واقعی در کلام و چهره، در مشی و روش بعضی‌ها دیده می‌شود، با اینکه پرونده همه زیربغلش بود ولی در مناظره از پرونده کسی استفاده نمی‌کند که این اعتدال مبتنی بر اسلام است. دوران اعتدال‌گرایی جریان اصلاحات مُرد و چیزی به این نام وجود ندارد.
عباسی با بیان اینکه معتقد به اتحاد با جهان اسلام و حمایت از مستضعفان عالم و مقابل مستکبرین جهان به‌ویژه شیطان بزرگ هستیم، تاکید کرد: آمریکا جز زبان تقابل زبان دیگری نمی‌فهمد.
منبع: تسنیم
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 6823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *