800
۰

شرایط موجود کاملاً به نفع جبهه انقلاب است /شاهد ریزش شدید آرای "روحانی" هستیم

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند خوبی که جبهه نیروهای انقلاب در جریان انتخابات در پیش گرفته‌اند،‌ وحدت کلمه‌ای در این جبهه شکل‌ داده و شرایط موجود کاملاً به نفع نیروهای جبهه انقلاب است.
rbheshs
rbheshs
به گزارش شستون،‌ حبیب‌الله دهمرده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: خوشبختانه در پی روند خوبی که جبهه نیروهای انقلاب در جریان انتخابات در پیش گرفته‌اند،‌ وحدت کلمه‌ای در این جبهه شکل‌ گرفته و طبق فرمایش امام خمینی(ره) "رمز پیروزی ما وحدت کلمه است" که این اتفاق در جبهه انقلاب در حال تحقق است.
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تفرقه و تکثر همواره مایه یأس و ناامیدی است و امروز خوشبختانه همه نیروهای انقلابی حول محور حجت‌الاسلام رئیسی جمع شده‌اند که این قابل ستایش است. عناصری که به انقلاب اعتقاد دارند و در این مسیر گام برمی‌دارند امروز نمی‌توانند بهانه بگیرند که نیروهای انقلاب پراکنده هستند، چرا که یک‌صدایی در جبهه انقلاب به خوبی قابل مشاهده است.
وی با اشاره به اقدام قالیباف در کناره‌گیری به نفع رئیسی، گفت: اقدام قالیباف کاری بسیار بزرگ و در واقع از خود گذشتگی بود که جای تقدیر ویژه دارد و تک تک نیروهای جبهه انقلاب وحدت امروز حاکم در جبهه را مدیون چنین اقداماتی هستند که باید از این اقدام به نوبه خود تقدیر کنند.
دهمرده خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط موجود کاملاً به نفع نیروهای جبهه انقلاب است و آرای حجت‌الاسلام رئیسی به شدت در حال افزایش است؛ از طرف دیگر شاهد ریزش آرای حریف هستیم و اگر شرایط به همین نحو پیش برود پیروزی آقای رئیسی در مرحله نخست رقم می‌خورد.
نماینده مردم زابل خطاب به ستادهای قالیباف اظهار داشت: با توجه به پیام‌ها و بیاناتی که آقای قالیباف در روزهای اخیر داشته‌اند، امروز همه اعضای ستادهای قالیباف باید به جای عکس آقای قالیباف، عکس آقای رئیسی را در دست بگیرند و قوی‌تر از گذشته با نیت قرب الهی به حمایت از رئیسی بپردازند تا این اقدام آنها به عنوان باقیات صالحات و صدقه جاریه برای آنها ثبت شود.
وی ادامه داد: اگر روزی شهدای ما جان خود را در راه رضای خدا و دفاع از ارزش‌ها تقدیم کردند، امروز حرکت در مسیر حمایت از نامزد اصلح می‌تواند از مصادیق دفاع از ارزش‌ها و حرکت در مسیر رضای خدا باشد و ما باید برای حفظ انقلاب باید آنچه در توان داریم به صحنه بیاوریم.
دهمرده در رابطه علت حمایت خود از حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: بنده حدود 30 سال است که با آقای رئیسی آشنا هستم و اعتقادات و باورهای من به آقای رئیسی نزدیک است و علاوه بر آن چون امروز عناصر و چهره‌های شاخص انقلابی کشور از رئیسی حمایت کرده‌اند، دیگر افرادی که دل در گرو انقلاب دارند نیز باید از این وحدت و اجماع نیروهای انقلاب تمکین کنند تا به یاری خداوند اتفاقی خیر برای کشور رقم بخورد.
منبع: تسنیم
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 6825
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *