800
۰
گزارش شستون از تخلفی آشکار در سراوان؛

تخریب فضای عمومی شهر با نصب پوسترتبلیغاتی بر روی اموال عمومی/ معاون شهر دار سراوان: به متخلفین تذکر داده شده است

در حالی نصب پوستر های تبلیغاتی بر روی اموال عمومی تخلف است که برخی نامزدهای انتخابات شورای شهر با نصب تبلیغات بر روی اموال عمومی چهره شهر را مخدوش کرده اند.
k
k
به گزارش شستون، نصب پوستر و بنر های تبلیغاتی نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر در شهرستان سراوان بر روی اموال و اماکن عمومی موجی از نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است تا جایی که یکی از شهروندان با انتشار تصایر پوستر های نصب شده بر روی اموال عمومی به این تخلف آشکار واکنش نشان داد.
 یکی از شهروندان سراوانی در گفتگو با شستون با تخلف دانستن و غیر مجاز شمردن دیوار نویسی و نصب پوستر های تبلیغاتی بر روی دیوارها و یا اماکن عمومی، اظهار داشت: برای نصب پوستر در اماکن شهری، فضاهای خاصی در نظر گرفته شده است که شایسته است کاندید ها به این موضوع اهمیت بدهند.
وی افزود: نصب پوستر علی الخصوص بر روی المان ها و میادین، سبب تخریب چهره عمومی شهر و زیبایی آن می شود و از افرادی که ادعای اصلاح و زیبا سازی فضای شهری را در صورت انتخاب در شورای شهر دارند؛ چنین انتظاری نمی رود.
این شهروند سراوانی خاطر نشان کرد: از شهرداری شهر سراوان انتظار می رود با متخلفان با جریمه نقدی و یا به صورت پاکسازی فضاهای مذکور برخورد جدی شود.
 
 
معاون شهردار سراوان:به متخلفین تذکر داده شد
در پیگیری های که خبرنگار شستون در این خصوص داشته است، هاشم دهقان معاون شهردار سراوان اذعان داشت: نصب پوستر های تبلیغاتی بر روی اموال و اماکن عمومی تخلف است که طبق قوانین با متخلفین برخورد می شود.
وی افزود: تیم های ارزیاب شهرداری جهت رصد در سطح شهر حضور دارند و درحال بررسی هستند تا اگر خلاف دستورالمعل آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر مصوب 1381انجام شده باشد، با متخلفین برخورد شود.
 معاون شهردار ادامه داد: با نامزدهایی که پوستر تبلیغاتی آنها بر روی اموال و اماکن عمومی نصب شده  که با آیین نامه اجرایی مغایرت داشته است، تذکر داده شد.
دهقان گفت: جهت تبلیغات نامزدها مکان هایی در نظر گرفته شده که قبل از آغاز تبلیغات در اختیار کاندید ها گذاشته شده است و همچنین سایز پوستر ها و بنر ها نیز تعیین شده است.
انتهای پیام/1319
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 6835
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *