800
۰
با صدور پیامی انجام شد؛

قدر دانی بخشدار بم پشت سراوان از حضور حماسی مردم مرزدار دیار نخل و نگاره در انتخابات

بخشدار بم پشت شهرستان سراوان از حضور حماسی مردم مرزدار دیار نخل و نگاره در انتخابات 29 اردیبهشت تجلیل و قدر دانی کرد.
ا
ا
به گزارش شستون، کریم زایی بخشدار بم پشت شهرستان سراوان با صدور پیامی از مردم مرزدار دیار نخل و نگاره در نقطه صفر مرزی که  در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور حداکثری و چشم گیری داشتند، تشکر و قدر دانی کرد.
متن پیام به شرح زیر است :
  درود خدا به روان پاک امام راحل شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مومن و شایسته بخش بم پشت که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب حماسه ای دیگر رقم زدید .
حضور با شكوه ملت ایران در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت ، پاسخی كوبنده به دشمنان اسلام و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی بود . مردم عزیزدر یوم الله بیست ونهم اردیبهشت حضوری مومنانه و آگاهانه داشته و ضمن ادای تكلیف دینی و ملی، جلوه های بی نظیری از اقتدار و عزت و عشق و وفاداری خود به آرمان ها و ارزش های الهی را در مقابل دیده گان جهانیان جلوه گر ساختند.
آفرين بر اين غيرت و هميت شما مردم هوشیار، غيور و دشمن‌ شناس‌ كه با حضور مسولانه در پاي صندوق هاي راي بار ديگر روح و نفس تازه ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب جاری ساختيد و به دنيا نشان داديد كه اين كشور با تكيه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادى به عنوان بزرگ ترين آرمان معنوي انقلاب اسلامي را ، تا نقطه‌ مطلوب بپيمايد .
 اینجانب بعنوان خادم شما مردم فهیم و قدر شناس بخش بم پشت بر خود فرض می دانم که از حضور حماسی تک تک مردم فهیم و شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید قدردانی نموده و برای رئیس جمهور محترم ایران اسلامی حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی و منتخبین شما در شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری توفیق آرزو نموده و موفقیت همگان را در استمرار نظام جمهوری اسلامی مسئلت نمایم.
بااحترام
تیمورکریم زایی
بخشدار بم پشت
 
 
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 6887
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *