800
۰
در دیدار با خانواده شهدا مطرح شد

شهید ملک چاکری تنها شهید سراوانی عملیات بیت المقدس/پاسداری از خون شهدا اصل و اساس انقلاب است+تصاویر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان در دیدار با خانواده شهدا گفت: ما باید پیرو راه شهیدان باشیم و اصل و اساس انقلاب اسلامی ایران پیروی از ولایت فقیه و پاسداری از خون شهیدان است.
rgesh
rgesh
به گزارش شستون، به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت نادری رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران، سرهنگ پاسدار شهرکی معاون هماهنگ کننده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان سراوان با خانواده شهیدان مولوی عرض محمد حسین بر و ملک چاکری دیدار و تجدید میثاق کردند.

شهید ملک چاکری یکی از شهدای آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس می باشد، این شهید در سال 1341 در خانواده مذهبی و متدین در شهر سراوان به دنیا آمده است و تحصیلات خود را تا دوره متوسطه دوم ادامه داده است.
وی در سال 61 به خدمت سربازی اعزام می شود و در نهایت در 16/2/1361 در عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

در این دیدار محمود نادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان گفت: ما باید پیرو راه شهیدان باشیم و اصل و اساس انقلاب اسلامی ایران پیروی از ولایت فقیه و پاسداری از خون شهیدان است.
وی ادامه داد: شهادت امر مقدسی است و شهیدان بالاترین پاداش را نزد خداوند دریافت می کنند و همه اقشار و مذاهب مختلف شهیدان را قبول دارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان با بیان اینکه شهدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: شهید ملک چاکری تنها شهید سراوانی می باشد که در عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر حضور داشته است.
وی در پایان تصریح کرد: با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان توانستیم خرمشهر را آزاد کنیم و اگر رشادت های این شهیدان نبود ما الان در وضعیت کشور های سوریه و عراق به سر می بردیم.
در پایان این دیدار از خانواده شهدا با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.





 
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 6969
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *