800
۰
امام جمعه اهل سنت مهرستان:

کمک به فقرا بزرگترین درس ماه مبارک رمضان/ سحری خوردن برتری امت پیامبر (ص) بر امت های دیگر است

امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: کمک به فقرا و مستمندان بزرگترین درسی است که از ماه مبارک رمضان می توان گرفت.
rhehs
rhehs
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهستان در گفت و گو با شستون گفت: کمک به فقرا و مستمندان بزرگترین درسی است که از ماه مبارک رمضان می توان گرفت.
وی با بیان اینکه ماه رمضان هدیه و ذخیره الهی است که به مسلمانان داده شده است، افزود: امت های قبلی فقط در ایام نهم، دهم و یازدهم عاشورا می توانستند روزه بگیرند.
امام جمعه اهل سنت مهرستان با اشاره به اینکه امت پیامبر اکرم (ص) در ماه رمضان 30 روز روزه می گیرند، اظهار داشت: با عبادت و راز و نیاز دراین ایام می توان بهترین نتیجه و ثمره را برای آخرت کسب کرد.
وی با اشاره به اینکه سحری خوردن برتری امت پیامبر (ص) بر امت های دیگر است، تصریح کرد: امت های قبلی غروب افطار می کردند و تا وقتی که بیدار بودند می توانستند غذا بخورند و اگر خواب می رفتند دیگر نمی توانستند بعد از بیدار شدن چیزی بخوررند.
مولوی حسین زهی با اشاره به اینکه ماه رمضان باعث افزایش سلامت روح و روان در انسان ها می شود،  اذعان داشت: خداوند با تدابیر حکیمانه خود ماه رمضان را عنایت کرد تا ما از امراض روحی و جسمی وگناهان پاک شویم.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات پیامبر (ص) خاطر نشان کرد: خورداندن افطاری به روزه دار به اندازه آزاد کردن برده نزد خداوند پاداش دارد.
مولوی حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان رهایی و پاکی از گناهان و دریافت پاداش از طرف خداوند را از نتایج روزه داری در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: مردم در این ماه مبارک و فرخنده به یتیمان و فقرا توجه بیشتری کنند.
وی در پایان گفت: این فرصت بزرگ را غنیمت بشمارید و در این راستا با حضور در مساجد و روزه داری آخرت خود را آباد کنید.
 
انتهای پیام/1675
 
 
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 7036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *